printlogo


کد خبر: 266040تاریخ: 1401/11/17 00:00
اخراج 5 بازیکن در نزاع دسته‌جمعی مجیک و تیمبرولوز


بازی تیم‌های بسکتبال اورلاندو مجیک و مینه‌سوتا تیمبرولوز در لیگ NBA امریکا با جنجال همراه بود. در این بازی میان بازیکنان دو درگیری فیزیکی بزرگی شکل گرفت که در آن مشت‌هایی میان آنها رد و بدل شد. تقریباً همه بازیکنان حاضر در زمین درگیر این اتفاق بودند و به این ترتیب پیروزی 127-120 اورلاندو مجیک برابر گرگ‌های مینه‌سوتا کاملاً تحت تأثیر این اتفاق قرار گرفت.
این نزاع دسته‌جمعی در پایان کوارتر سوم و زمانی آغاز شد که آستین ریورز با مو بامبا که روی نیمکت اورلاندو نشسته بود درگیر شد. هر دو بازیکن مشت‌هایی به سمت هم پرتاب کردند. درگیری این دو بازیکن، به زمین بازی هم سرایت کرد و ریورز توسط «سالن ساگز» به زمین انداخته شد و بلافاصله چند بازیکن دیگر هم وارد معرکه شدند و داوران سعی کردند آنها را از یکدیگر جدا کنند.
در نتیجه این جنگ غیر ورزشی، ریورز، جیدن مک‌دانیلز و پرنس تورین از تیمبرولوز و همچنین بامبا و ساگز از اورلاندو اخراج شدند.
ریورز بعد از بازی درباره اینکه چه اتفاقی افتاد که با بازیکن حریف درگیر شد، گفت: «بعد از آنکه یک پرتاب سه امتیازی را از دست دادم، بامبا چیزهایی به من گفت که من از لحنش خوشم نیامد. این حرکت او کاملاً بی‌دلیل بود. من حتی این پسر را نمی‌شناسم و چیزی درباره‌اش نمی‌دانم. من فقط می‌دانستم که او بازیکن تیم اورلاندو مجیک است. و او به صحبت ادامه داد، دفعه بعد که من در نزدیکی او صاحب توپ شدم فقط به او گفتم: رفیق فقط احترام خودت را نگه دار. من اجازه نمی‌دهم کسی به من بی‌احترامی کند.»
در همین حال مارکل فولتز، بازیکن اورلاندو، که در کنار بامبا روی نیمکت نشسته بود، ادعای ریورز درباره هم تیمی‌اش را رد کرد و گفت: «بامبا هیچ بی‌احترامی یا کار جنون‌آمیزی» انجام نداد. او به ESPN گفت: «رد و بدل شدن این جور صحبت‌ها در کنار زمین و در مقابل نیمکت تیم رقیب عادی است. بازیکنان تیم آنها هم از روی نیمکت همین کارها را انجام می‌دهند.»
هنگام وقوع این اتفاق مجیک با نتیجه 83-73 پیش بود و در ادامه و آغاز چهارمین کوارتر بازی فاصله خود را به 20 امتیاز افزایش داد و در نهایت هم بازی را برد.


Page Generated in 0.0048 sec