printlogo


کد خبر: 266035تاریخ: 1401/11/17 00:00
خبر


آزادکاران جوان در ارومیه
کوچ فرنگی‌کاران از اهواز به مشهد
اولین اردوی جوانان آزادکار بعد از برپایی مسابقات قهرمان کشوری از بیستم بهمن شروع می‌شود. این در حالی است که فرنگی‌کاران هم در مشهد اردو می‌زنند. مسابقات قهرمانی کشور کشتی آزاد جوانان طی سه روز 12، 13 و 14 بهمن در سالن هفت‌ تیر تهران برگزار شد که با قهرمانی تیم مازندران به پایان رسید. بعد از این رقابت‌ها که مرحله اول انتخابی تیم ملی جوانان بود، اردوی آماده‌سازی این تیم برای شرکت در جام تختی به عنوان دومین مرحله از انتخابی، از بیستم بهمن ماه آغاز می‌شود. محسن کاوه سرمربی تیم ملی جوانان کشتی آزاد، محل اردوی اول را شهر ارومیه معرفی کرد. اردوی اول تیم کشتی فرنگی جوانان که در اهواز برگزار شد، به پایان رسید و دور بعدی تمرینات شاگردان حمید باوفا، از 25 بهمن در شهر مشهد استارت می‌خورد.

حکم برای سه مشاور رئیس کمیته ملی پارالمپیک
مسعود اشرفی در کنار کارگر
رئیس کمیته ملی پارالمپیک با صدور دو حکم جداگانه اقدام به تعیین مشاور برای خود کرد. طی احکام جداگانه از سوی دکتر غفور کارگری، مشاوران رئیس کمیته ملی پارالمپیک منصوب شدند. بر این اساس، احکام علیرضا صفارزاده و مسعود اشرفی به عنوان مشاوران عالی رئیس و احمد ارشدی به عنوان مشاور رئیس در امور راهبردی، تشکیلاتی و کمیسیون‌ها صادر شد.

لیگ برتر جودو بانوان
قهرمانی پرهام لرستان
رقابت‌های لیگ برتر جودو بانوان با قهرمانی پرهام لرستان به پایان رسید. مسابقات لیگ برتر جودو بانوان با حضور 10 تیم در مجموعه ورزشی شهید سبزی‌پرور و آکادمی جودو شهرستان خرم‌آباد برگزار شد و در پایان تیم پرهام لرستان به مقام قهرمانی دست یافت و تیم‌های شاهین تهران و هیأت جودو خراسان رضوی بر سکوهای دوم و سوم قرار گرفتند.

معارفه سرمربی تیم‌های بزرگسالان و جوانان
رضایی و حسین خانی حکم گرفتند
مراسم معارفه کادرفنی تیم‌های کشتی آزاد تهران با حضور رئیس هیأت کشتی استان تهران و مدیر تیم‌های ملی برگزار شد. علیرضا رضایی به‌عنوان سرمربی تیم کشتی آزاد بزرگسالان و مصطفی حسین خانی دارنده مدال برنز جهان به‌عنوان سرمربی تیم جوانان کشتی آزاد استان تهران حکم خود را از اکبر فلاح مدیرفنی تیم‌های کشتی آزاد دریافت کردند. بعد از برگزاری انتخابات ریاست هیأت کشتی تهران، اکبر فلاح به‌عنوان مدیر فنی تیم‌های کشتی آزاد تهران معرفی شد و حالا با حکم سرمربیان بزرگسالان و جوانان هم معرفی شدند.


Page Generated in 0.0048 sec