printlogo


کد خبر: 266034تاریخ: 1401/11/17 00:00
باخت عجیب یوسفی و پشتام در کرواسی
نبرد ایرانی در زاگرب


رقابت‌های تورنمنت کرواسی به یک رقابت تمام ایرانی تبدیل شد. بعد از درخشش کشتی‌گیران درروزهای اول و دوم این مسابقات، روز پایانی به یک رقابت تمام ایرانی تبدیل شد.
در روز پایانی این مسابقات فرنگی‌کاران ایران در ۵۵ کیلوگرم پویا دادمرز و محمدمهدی جواهری، ۶۰ کیلوگرم مهدی محسن‌نژاد و امیررضا ده‌بزرگی، ۷۲ کیلوگرم امیرعبدی و سجاد ایمن‌طلب،  ۸۲ کیلوگرم پژمان پشتام و علیرضا مهمدی و در۱۳۰ کیلوگرم امیر قاسمی منجزی و علی اکبر یوسفی به روی تشک رفتند که در سنگین وزن رقابت دو کشتی‌گیر ایرانی به اتفاقی مهم برای تیم ملی کشتی فرنگی تبدیل شد.
علی اکبر یوسفی و امیر قاسمی منجزی در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف هم رفتند که منجزی با برتری در این مسابقه توانست به نیمه نهایی برسد و حریف اسکار پینو شود. یوسفی در دور نخست با قرعه استراحت روبرو شده بود اما در ادامه با غلبه بر دانیلا سوتنیکوف از ایتالیا به یک‌چهارم رسید. امیر قاسمی منجزی هم بعد از استراحت در دور اول، با نتیجه ۲ بر صفر روماس فریدریکاس از لیتوانی را مغلوب کرد و به یک چهارم رسید.
برتری منجزی مقابل یوسفی اگرچه در نیمه نهایی و مقابل اسکار پینو کوبایی تکرار نشد اما این نتیجه می‌تواند در انتخابی تیم ملی هم تاثیر‌گذار باشد.
امیر قاسمی منجزی 8 بر صفر مقابل اسکار پینو شکست خورد که با این شکست یوسفی از دور مسابقات حذف شد.
 در وزن 82 کیلوگرم هم پژمان پشتام و علیرضا مهمدی به هم برخورد کردند تا نبرد تمام ایرانی در زاگرب رقم بخورد. این مسابقه هم می‌تواند در انتخابی تیم ملی
تاثیر گذار باشد. علیرضا مهمدی با غلبه بر پشتام جایگاه ویژه ای در وزن
 82 کیلوگرم به دست آورد.


Page Generated in 0.0040 sec