printlogo


کد خبر: 266023تاریخ: 1401/11/17 00:00
خبر

هشدار باشگاه استقلال به منتشر‌کنندگان قرارداد ساپینتو
از طریق قانون پیگیری می‌کنیم
 باشگاه استقلال اعلام کرد؛ گمانه‌زنی‌ها و شایعاتی در خصوص قرارداد سرمربی استقلال در رسانه‌ها مطرح شده که باشگاه استقلال ضمن تکذیب این شایعات و گمانه‌زنی‌ها، این مسأله را به‌صورت قانونی پیگیری خواهد کرد. هرگونه گمانه‌زنی در مورد قراردادها و اسناد باشگاه استقلال، خلاف قانون بوده و جزو اسناد محرمانه باشگاه محسوب می‌شود. باشگاه استقلال به طور قطع این موضوع را در نهادهای قانونی پیگیری خواهد کرد.
 

شکایت استقلالی‌ها از مربی مس
 پس‌لرزه‌های بازی استقلال و مس کرمان همچنان ادامه دارد. بازی استقلال و مس در حالی به نفع استقلال تمام شد که جنجال از نیمکت تیم مس به نیمکت استقلال کشیده شد و از آنجایی که مسی‌ها می‌دانستند با کوچکترین جرقه‌ای می‌توانند ساپینتو را از کوره به در کنند، به طرف این مربی رفته و با او درگیری پیدا کردند. همان‌طور که تصور می‌شد ساپینتو عصبانی هم نتوانست جنجال آنها را جواب ندهد و وارد بازی شد که در نهایت به اخراجش منجر شد و بعد هم حواشی ورود به رختکن این مربی را تمامی تماشاگران دیدند و قرار است در نهایت حسن‌زاده و همکارانش در خصوص او تصمیم بگیرند؛ اما آنچه بعد از بازی توی ذوق خورد این بود که آرتا منهاجی مربی مس کرمان استوری منتشر کرد و در این پست خود از الفاظی استفاده کرد که به مذاق هیچ کس خوش نیامد. حالا اما استقلالی‌ها از این مربی به کمیته انضباطی شکایت کردند و خواستار برخورد این کمیته با مربی مس هستند. باید دید در روزهای آتی حسن‌زاده و همکارانش در خصوص پرونده جنجالی کرمان چه تصمیمی می‌گیرند و چه کسانی در حکم حسن‌زاده نقره داغ می‌شوند؟
 

خواسته استقلال از فدراسیون
آیین‌نامه انضباطی را تغییر دهید
 باشگاه استقلال به آیین‌نامه انضباطی اعتراض دارد و معتقد است که نواقص آیین‌نامه باعث شده تا در حق بعضی از بازیکنان و مربیان اجحاف شود. باشگاه استقلال به این نکته اشاره کرده که باید در این آیین‌نامه انضباطی ‌بندی اضافه شود که بازیکنان و مربیانی که به اشتباه داور اخراج می‌شوند؛ محرومیت‌شان بخشیده شود. هنوز لیگ به روزهای پایانی نرسیده اما تیم‌ها در جریان بازی‌ها و حتی بعد از بازی چنان جنجالی به پا می‌کنند که هیچ قدرتی حاضر به مهار آنها نیست. دیگر طبیعی شده که هر تیمی از داوری ضرر می‌کند و یا بازنده می‌شود دائماً به فدراسیون اعتراض کند. یکی از جنجالی‌ترین بازی‌های لیگ هم بازی استقلال و مس بود که با وجود گذشت چند روز از آن بازی همچنان تیم‌ها در رسانه‌ها به جان هم می‌افتند و قرار است پرونده این بازی در کمیته انضباطی بررسی شده و در نهایت رأی نهایی در این خصوص داده شود.
 


Page Generated in 0.0248 sec