printlogo


کد خبر: 266022تاریخ: 1401/11/17 00:00
استقلال به صدر نزدیک می‌شود
مؤمنی: ساپینتو مورد حمایت باشگاه است

محمد مؤمنی به دفاع از ساپینتو پرداخته و در مصاحبه‌ای متفاوت گفته است: «نمی‌دانم قضیه اخراج ساپینتو در بازی با مس چه بود. اگر بحث شادی کردن او مطرح باشد، چیز خاصی نبوده است. اگر چه ساپینتو نیز باید بیشتر روی رفتارش اشراف داشته باشد اما او را با ابتدای فصل مقایسه کنید و ببینید چقدر تغییر کرده است. البته این را هم بگویم انتظار چنین رفتاری نداشتم. مردم کرمان اینگونه نیستند و نباید این اتفاق می‌افتاد.»
مؤمنی درباره اینکه ساپینتو تا چه اندازه مورد حمایت هیأت مدیره است نیز گفت: «ما تا آخر فصل او را حمایت می‌کنیم. ساپینتو روند رو به رشدی دارد و در هفته‌های آتی نیز احتمال کسب پیروزی‌ها و افزایش امتیازات استقلال وجود دارد. ما به آینده استقلال با این مربی امیدواریم و سعی می‌کنیم آرام، آرام به صدر برسیم و درنهایت قهرمان شویم.»
عضو هیأت مدیره استقلال ادامه داد: «استقلال نیاز داشت به صدر جدول نزدیک شود. بازیکنان خوب کار کردند و قایدی روز خوبی را سپری کرد و توانستیم روند خوب خود را ادامه دهیم.» مؤمنی از علیرضا رضایی، دروازه‌بان استقلال هم حمایت کرده است: «دروازه‌بان جوان همین است و باید کمک کرد تا تجربه‌اش بیشتر شود. رضایی هم بیشتر مراقب باشد تا دچار چنین اشتباهاتی نشود.»

 


Page Generated in 0.0062 sec