printlogo


کد خبر: 266016تاریخ: 1401/11/17 00:00
خبر



منتظر جلسه کمیته انضباطی در خصوص جنجال کرمان
خطر محرومیت مجدد بیخ گوش ساپینتو
 تاریخ برای استقلال تکرار شد و این بار هم کرمان میزبان این تکرار تاریخ بود.
درست مثل بازی استقلال و گل‌گهر که با وجود پیروزی استقلال، ساپینتو عصبانی؛ به حریفان و داور حمله کرد و در نهایت اخراج شد، این بار هم جرقه از جانب نیمکت حریف باعث شد تا ساپینتو باز هم غیرقابل مهار شود.
البته استقـــــلالی‌ها که معتقد هستند شروع‌کننده جنجال‌ها مربی حریف بوده و ایجاد چنین تنشی از قبل سازماندهی شده است، از باشگاه مس و مربی حریف شکایت کردند و از طرفی هم به خاطر رفتارهای سرمربی استقلال قطعاً گزارشی از سوی داور و ناظر بازی به کمیته انضباطی ارجاع داده شده است تا بزودی حسن‌زاده و دستیارانش در خصوص آن تصمیم بگیرند اما آنچه مسلم است تا صبح دیروز گزارش ناظران بازی و همچنین شکایت‌های مورد ادعای طرفین به کمیته انضباطی ارسال نشده بود و به همین دلیل قرار است اعضای کمیته پس از دریافت این گزارش بررسی لازم را انجام بدهند.
احتمال دارد برخی طرفین این درگیری برای ادای توضیحات به کمیته انضباطی احضار شده و برای برخی نفرات نیز پس از بررسی دفاعیات به شکل غیابی رأی صادر شود. احتمال تکرار محرومیت مجدد ساپینتو هست.
 

تلاش برای حضور تماشاگران
استقلالی‌ها در بازی با نفت مسجد سلیمان میزبان هستند و قصد دارند با حضور تماشاگران از این شرایط میزبانی استفاده کنند.
البته در بازی استقلال و ملوان هم که آبی‌ها میزبان بودند، در ورزشگاه به روی تماشاگران باز شد؛ اما آن قدر مبلغ بلیت‌ها گران بود که فقط هزار نفر از این بازی استقبال
کردند.
بعد از این بازی مدیران استقلال به گرانی بلیت اعتراض کردند و مدعی شدند شرایطی را فراهم می‌کنند تا تماشاگران این تیم بتوانند با هزینه کمتری در ورزشگاه حضور پیدا کرده و تیم استقلال را تشویق کنند.
به نظر می‌رسد در بازی استقلال و نفت قرار است شرایط بهتری برای حضور تماشاگران در ورزشگاه فراهم شود.

 
درخواست ساپینتو از بازیکنان
فعلاً مصاحبه نکنید
 استقلال فقط سه امتیاز با صدر فاصله دارد و این فاصله کم باعث شده تا استقلالی‌ها برای رسیدن به سکوی قهرمانی دوباره امیدوار شوند.
به همین دلیل ساپینتو از بازیکنان خواسته برای اینکه آرامش تیم به هم نخورد از انجام هرگونه مصاحبه‌ای پرهیز کنند.  هرچند که پیش از این هم بازیکنان رغبتی به مصاحبه کردن نداشتند! سرمربی استقلال امیدوار است با برقراری آرامش در تیمش شرایطی مهیا کند تا این تیم بتواند برای دومین سال پی در پی به جام برسد.
 


Page Generated in 0.0054 sec