printlogo


کد خبر: 266014تاریخ: 1401/11/17 00:00
از کدهای خصوصی‌سازی تا طرح نام گزینه‌های جدید
جدایی فتح الله‌زاده؛ شایعه یا واقعیت؟!

انتشار خبر برکناری علی فتح الله‌‌زاده از باشگاه استقلال با واکنش‌های متعددی از سوی مسئولان و غیرمسئولان همراه شده و بار دیگر صندلی مدیریتی این باشگاه را مورد توجه قرار داده است. خبری که اخیراً منتشر شد، چند هفته قبل نیز منتشر شده بود که باشگاه استقلال نسبت به احتمال تغییرات در باشگاه واکنش نشان داد و اعلام کرد فتح الله‌زاده همچنان بر مسند کار قرار دارد اما سؤال این است که چرا هرچند هفته یک بار این ماجرا سر زبان‌ها می‌افتد؟ پاسخ روشن است. از روزی که مسئولان در سازمان خصوصی‌سازی رسماً اعلام کردند به‌دنبال ایجاد تغییرات در مدیریت باشگاه استقلال هستند و نسبت به برخی تصمیم‌ها در این باشگاه اعتراض‌هایی شده بود، ماجرای رفتن فتح‌الله‌زاده وارد فاز جدی‌تر شد و به نظر می‌رسد انتشار خبرهای اخیر بی‌ارتباط با واکنش سازمان خصوصی‌سازی نیست و برخی اطلاعات و خبرهای تأیید نشده پیرامون این ماجرا در اختیار جریان‌های رسانه‌ای قرار می‌گیرد و آنها نیز موضوع را بار دیگر در رسانه‌ها مطرح می‌کنند.
مسئولان باشـــــــــــــــــــــگاه استقلال در واکنش‌های تازه خود نسبت به احتمال جدایی فتح الله‌زاده واکنش‌هایی نشان داده‌اند. نمونه‌‌اش حجت کریمی، عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال که حمایت خود را از فتح‌الله‌زاده با بیان این جملات اعلام کرده است: «هیأت مدیره استقلال تمام قد پشت دکتر فتح‌الله‌زاده هستند و او از زمانی که به‌عنوان مدیر عامل استقلال انتخاب شده زحمات زیادی برای باشگاه کشیده است. شرایط استقلال سخت بود اما به هر حال آقای فتح‌الله‌زاده از بدو ورود خود در استقلال تلاش زیادی انجام دادند و هیأت مدیره هم از ایشان حمایت خواهند کرد. شرایط استقلال الان خوب است اما عده‌ای با خط‌دهی در فضای مجازی به‌دنبال حاشیه‌سازی برای تیم ما هستند. در حالی که استقلال با دو برد متوالی و کم شدن فاصله امتیازی شرایط خوبی را تجربه می‌کند و قطعاً با حمایت همه هواداران و در آرامش به کار خود ادامه می‌دهد تا به امید خدا به صدر جدول برسد.»
پرویز مظلومی دیگر عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال نیز نسبت به کنار رفتن فتح الله‌زاده این واکنش را نشان داده است: «فتح‌‌الله‌زاده برای استقلال زحمات زیادی کشیده است، او باشگاه استقلال را با کوهی از مشکلات تحویل گرفت و در این مدت اقدامات مهمی انجام داده است، ما وی را به زور در استقلال نگه داشته‌ایم. آقایانی که از استقلال رفته‌اند دست از سر تیم بر نمی‌دارند و می‌خواهند کم‌کاری‌های خود را با این شایعات جبران کنند.»
 
واکنش سعادتمند به بازگشت
با وجود این حمایت‌ها اما در روزهای اخیر بحث بازگشت احمد سعادتمند به باشگاه استقلال نیز داغ شده است. گزینه‌ای که خود موضوع بازگشتش به استقلال را تأیید نکرده و درباره این ماجرا چنین گفته است: «من حدود 3 ماه پیش با آقای فتح‌الله‌زاده تماس گرفتم و به ایشان تبریک گفتم و اعلام کردم که ایشان را دوست دارم و بدون هیچ حکمی به‌عنوان یک هوادار به‌صورت افتخاری حاضرم به استقلال کمک کنم. دوست داشتم و دارم بدون چشمداشت به باشگاه خودمان کمک کنم. دو سه هفته پیش که شایعاتی مطرح شد، بار دیگر با آقای فتح‌الله‌زاده تماس گرفتم و عرض کردم که این مسائل شایعه است و باز هم تأکید کردم آمادگی دارم به‌عنوان یک هوادار هر کمکی از دستم بربیاید به‌صورت افتخاری انجام بدهم.» علاوه بر سعادتمند که نامش به‌عنوان گزینه مدیرعاملی در باشگاه استقلال مطرح شده، نام سعید آذری نیز بار دیگر سر زبان‌ها افتاده است اما با توجه به اینکه سازمان خصوصی‌سازی و وزارت اقتصاد نقشی کلیدی در انتخاب اعضای جدید هیأت مدیره باشگاه استقلال خواهد داشت، باید دید که نظر آنها درباره ادامه همکاری با این هیأت مدیره و اعضایی که مد نظر دارند، چه خواهد بود و آیا همچنان فرصت در اختیار مدیران کنونی خواهد بود یا اینکه تا پیش از پایان سال تغییراتی در هیأت مدیره استقلال رخ خواهد داد؟!



 


Page Generated in 0.0047 sec