printlogo


کد خبر: 266009تاریخ: 1401/11/16 00:00
خبر


کریم بنزما امروز هم نیست
رئال امروز عصر به مصاف مایورکا خواهد رفت و کریم بنزما و ادر میلیتائو دو بازیکن اصلی و کلیدی رئال مادرید به خاطر آسیب‌دیدگی به این بازی نخواهند رسید.
هر دو بازیکن در دیدار قبلی برای رئال به میدان رفتند که هر دو گل تیم با پاس بنزما به ثمر رسید تا تیم آنچلوتی سه امتیاز حساس را به دست آورد.
رئال مادرید با ۴۵ امتیاز در رده دوم جدول رده‌بندی قرار دارد و با تیم صدرنشین بارسلونا ۵ امتیاز اختلاف دارد.
 
بازگشت زلاتان
زلاتان ابراهیموویچ، مهاجم میلان برای اولین ‌بار پس از ۸ ماه در تمرینات گروهی روسونری شرکت کرد.
این بازیکن ۴۱ ساله در ماه مه ‌سال قبل تحت عمل جراحی زانو قرار گرفت و از آن زمان تاکنون نتوانسته است برای تیمش بازی کند.
میلان امشب در دیداری حساس در هفته بیست و یکم سری آ ایتالیا به مصاف اینتر خواهد رفت.
در جدول رده‌بندی سری آ، میلان با دو امتیاز کمتر از اینتر در رده پنجم قرار دارد.

سال سیاه لیورپول ادامه دارد
شکست سه بر صفر مقابل ولورهمپتون، سومین شکست متوالی خارج از خانه لیورپول بود که بحران تیم کلوپ را تشدید کرد. دروازه لیورپول در دقیقه 5 با گل به خودی ماتیپ باز شد و داوسون در دقیقه 12 گل دوم ولوز را زد. نوس در دقیقه 71 گل سوم را زد. لیورپول در سال 2023 هنوز طعم برد در لیگ برتر را نچشیده است. طرفداران ولورهمپتون در کنایه به یورگن کلوپ فریاد می‌زدند: «فردا صبح اخراج می‌شوی!» لیورپول با این شکست در امتیاز 29 باقی ماند.
 
برد منچستریونایتد در روز خشم کاسمیرو
منچستریونایتد دیروز موفق شد کریستال پالاس را شکست بدهد، هرچند چیزی نمانده بود که اخراج کاسمیرو به قیمت از دست رفتن این برد تمام شود. منچستریونایتد دو بر صفر پیش بود و در آستانه یک برد آسان قرار داشت تا اینکه کاسمیرو در دقیقه 70 به‌دلیل درگیری با بازیکن حریف کارت قرمز مستقیم گرفت.
پالاس بعد از این اتفاق موفق شد با گل دقیقه 76 شلوپ فاصله را به حداقل برساند و در ادامه بازی فشار زیادی روی دروازه یونایتد وارد کرد، ولی موفق نشد به گل تساوی برسد. شاگردان تن‌هاخ با این برد 42 امتیازی شدند و پیش از بازی امشب منچسترسیتی مقابل تاتنهام به سه امتیازی شاگردان گواردیولا رسیدند.
 


Page Generated in 0.0062 sec