printlogo


کد خبر: 266002تاریخ: 1401/11/16 00:00
خبر


حمایت هیأت مدیره اتحاد کلبا از مجیدی
تا وقتی قرارداد داری همین جا می‌مانی
اتحاد کلبا در پایان هفته چهاردهم لیگ امارات با کسب 21 امتیاز در رده هشتم جدول ایستاده است. نتیجه‌ای که با توجه به هزینه‌هایی که این تیم انجام داده، رتبه قابل توجهی محسوب می‌شود. اتحاد کلبا در دو هفته اخیر دو پیروزی را در دقایق پایانی با تساوی تعویض کرده و به همین دلیل اخبار متفاوتی درباره کادرفنی این تیم شنیده می‌شود. با این حال مدیران باشگاه اتحاد کلبا و اعضای هیأت مدیره این تیم جلسه‌ای با فرهاد مجیدی ترتیب دادند و در آن قاطعانه از سرمربی ایرانی تیم‌شان حمایت کردند. آنها به مجیدی قول دادند تا وقتی قرارداد دارد از او حمایت می‌کنند و او هم توجهی به شایعه‌های رسانه‌ها نداشته باشد.


تعویض مدافع ایرانی جواب نداد
شکست آلتای بدون نادری
در یکی از دیدارهای هفته بیست و سوم لیگ یک ترکیه، آلتای اسپور که محمد نادری را مثل همیشه در ترکیب داشت و به‌عنوان مدافع چپ از او بهره می‌برد، در ورزشگاه آلسانچاک مصطفی دنیزلی مقابل تیم رده دوازدهمی آدانا اسپور قرار گرفت. یاران نادری که طی چهار مسابقه پیاپی شکست خورده و در دیدار اخیرشان به تساوی رسیده بودند، این بارهم در آستانه کسب یک امتیاز خانگی مقابل آدانا اسپور قرار داشتند ولی باز هم در لحظات پایانی مغلوب شدند. آلتای اسپور در حالی که محمد نادری را از دقیقه ۸۸ در ترکیب خود نمی‌دید و این بازیکن تعویض شده بود، در دقیقه ۳+۹۰ دروازه خود را باز شده دید و در نهایت با نتیجه یک بر صفر شکست خورد. یاران نادری با شکست یک بر صفر مقابل آدانا اسپور که دهمین باخت فصل آنها بود، ۱۹ امتیازی و در جایگاه سیزدهم جدول لیگ یک ترکیه ماندند. محمد نادری، بازیکن چپ‌‌پای آلتای اسپور که برای چهارمین دیدار پیاپی در ترکیب تیمش قرار گرفته بود، با حضور ۸۸ دقیقه‌ای مقابل آدانا اسپور نوزدهمین بازی فصل خود را در لیگ یک ترکیه انجام داد.


باید با تمرکز بیشتری بازی کنید
هشدار مجیدی به بازیکنان اتحاد کلبا
 تیم فوتبال اتحاد کلبا یکشنبه در چهارچوب هفته پانزدهم لیگ ادنوک امارات به مصاف الوحده، تیم رده سوم جدول می‌رود. فرهاد مجیدی که تیمش در دو مسابقه اخیر به پیروزی نرسیده و در دقایق پایانی از حریفان گل دریافت کرده است، به شاگردانش بابت کار سختی که در بازی امروز دارند، هشدار داد. مجیدی گفت: «الوحده یکی از گزینه‌های قهرمانی در این فصل است و بازی بسیار سختی را در پیش خواهیم داشت. متأسفانه در دو بازی اخیر شانس زیادی نداشتیم. با وجود اینکه در دو بازی اخیر عملکرد بسیار خوبی داشتیم اما در آخرین دقیقه شکست خوردیم. سعی می‌کنیم این مشکلات را حل و در مسابقات بعد با تمرکز بیشتری بازی کنیم. از بازیکنان خواستم انگیزه کافی برای مقابله با الوحده و تلاش برای یک نتیجه مثبت را به کار بگیرند تا با آن بتوانیم اعتماد به نفس خود را برای پیروزی دوباره به دست آوریم.»
 

 


Page Generated in 0.0054 sec