printlogo


کد خبر: 265991تاریخ: 1401/11/16 00:00
سوژه


بازگشت سیامک و صادقی در روز خوشامد به پریرا
قبل از شروع تمرین دیروز پرسپولیس یحیی گل‌محمدی دقایقی با بازیکنان حرف زد و با توجه به اولین حضور پریرا در تمرینات تیم، کادر فنی و بازیکنان به مهاجم جدید خود خوشامد گفتند. بعد از آن تمرین با انجام حرکات کششی و نرمشی آغاز شد. در بخش بعدی تمرین، بازیکنان باید در قسمت کوچکی از زمین در تقابل‌های دو به دو شرکت کرده و پس از عبور از بازیکن مقابل، گلزنی کرده و بلافاصله در دروازه خودی، در کارهای دفاعی شرکت می‌کردند. در بخش‌های بعدی تمرین، پاسکاری تحت فشار، حفظ توپ و فوتبال درون تیمی به اجرا در آمد و این جلسه تمرین ۹۰ دقیقه طول کشید. پریرا بعد از اینکه در بخش اول تمرین در کنار سایر بازیکنان بود، در بخش‌های بعدی به‌صورت اختصاصی زیر نظر مربی بدنساز تیم، تمرینات ویژه و انفرادی‌اش را انجام داد. گفتنی است دیروز ۹ بازیکن امید در کنار دیگر بازیکنان تمرین کردند ضمن اینکه سعید صادقی هم بعد از بهبودی مصدومیتش، در بخشی از تمرینات گروهی شرکت کرد و گفته می‌شود مشکلی برای بازی با صنعت نفت نخواهد داشت. همچنین دیروز سیامک نعمتی هم در تمرینات شرکت کرد تا حرف و حدیث‌ها درباره او به پایان برسد.


شکایت پرسپولیس از داور و افشاریان
باشگاه پرسپولیس از مرتضی منصوریان داور مسابقه با آلومینیوم اراک به کمیته انضباطی شکایت کرد. پرسپولیس قبل‌تر از موعود بنیادی‌فر داور بازی با فولاد هم شکایت کرده بود. همچنین قرار است پرسپولیس از خداداد افشاریان رئیس کمیته داوران هم شکایت کند.


درویش پیگیر ناداوری‌ها
دیروز گفته شد به درخواست هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس، رضا درویش در این هفته جلسه‌ای با مهدی تاج در خصوص مشکلات داوری ترتیب خواهد داد اما دیروز یکی از مسئولان باشگاه پرسپولیس اعلام کرد فعلاً خبری از جلسه نیست اما درویش مسأله ناداوری‌ها علیه پرسپولیس را پیگیری می‌کند.


10 جرم مختلف برای استوکس
آنتونی استوکس که ششم دسامبر 2022 (16 دی 1401) به‌دلیل رانندگی خطرناک و حمل کوکائین بازداشت و سپس آزاد شده بود، روز جمعه در دادگاه رسیدگی به اتهامات خود حضور یافت. مطابق گزارش‌هایی که سایت‌های «میرر» و «ساندی ورلد» ایرلند منتشر کرده‌اند، استوکس اکنون به 10 جرم مختلف، از جمله چهار فقره رانندگی خطرناک و نیز خرید و فروش کوکائین متهم شده است.
وی که پس از تعقیب و گریز با پلیس ایرلند بازداشت شده بود، نتوانست مدارک گواهینامه رانندگی و نیز بیمه خودروی خود را ظرف 10 روز ارائه کند. دادستانی اعلام کرد که هیچ اعتراضی به قرار وثیقه برای استوکس وجود ندارد و رسیدگی به پرونده را به تعویق انداخت اما مهاجم پیشین سلتیک با قرار وثیقه همچنان آزاد است.
 


Page Generated in 0.0050 sec