printlogo


کد خبر: 265990تاریخ: 1401/11/16 00:00
پریرا از همین هفته دیاباته را به سایه می‌فرستد
احتمال حضور شماره 91 پرسپولیس مقابل صنعت نفت

لئاندرو مارکوس پروچنا پریرا، مهاجم ۳۱ ساله و جدید پرسپولیس بامداد چهارشنبه به تهران رسید و همان روز به ورزشگاه آزادی رفت و بازی تیمش را تماشا کرد.
 سپس گفته شد روز پنجشنبه در تست پزشکی شرکت خواهد کرد و بعد از آن هم قرارداد می‌بندد اما این بازیکن دیروز ابتدا در تمرین پرسپولیس شرکت کرد و سپس قرارداد بست.
در شرایطی که با توجه به تعطیلات،  رسیدن جواب تست‌های پزشکی او کمی طول کشید اما دیروز عصر بالاخره قرارداد یک سال و نیمه  پریرا در حضور درویش امضا شد تا او رسما بازیکن پرسپولیس شود.
پریرا دیروز شماره پیراهنش را هم انتخاب کرد و قرار است شماره 91 بپوشد اما او روز جمعه همراه با لوسادا مربی بدنساز تیم تمرینات اختصاصی‌اش در ورزشگاه شهید کاظمی را شروع کرد و دیروز هم کنار تیم تمرین کرد.
نکته اینجاست که به نظر می‌رسد این مهاجم برزیلی مثل دیاباته و لوکادیا به لحاظ بدنی عقب نیست و خیلی زود می‌تواند به زمین مسابقه بیاید. گفته می‌شود پریرا در این دو جلسه تمرینی که حضور داشته، تمام‌ کننده نیست اما آمادگی قابل قبولی را ارائه کرده و شمایل یک مهاجم دونده و تکنیکی را به معرض نمایش گذاشته است .ظاهراً پریرا مهاجمی است بسیار پرتلاش که پرسینگ مورد علاقه یحیی را انجام می‌دهد و می‌تواند مدافعان حریف را با خود جلو و عقب ببرد و در لحظه نهایی خود را در موقعیت گلزنی قرار دهد.
مهاجمی که برای نیم فصل باقیمانده (در واقع 12 بازی باقیمانده لیگ + نهایتاً 4 دیدار جام حذفی) 400 هزار دلار از پرسپولیس پول خواهد گرفت مثل لوکادیا تمام کننده نیست اما با مشخصاتی که دارد شاید از همین هفته جلوتر از دیاباته، عیسی و عبدی در ترکیب اصلی قرار بگیرد. البته از امروز تا سه‌شنبه و در سه جلسه تمرینی که قبل از بازی صنعت نفت خواهد گذشت باید دید برآیند نظر یحیی و همکارانش درباره او چه خواهد بود. شاید پریرا این بازی را هم از تلویزیون تماشا کند و از هفته بیستم بازی مقابل هوادار در تهران در ترکیب اصلی قرار بگیرد.

 


Page Generated in 0.0048 sec