printlogo


کد خبر: 265984تاریخ: 1401/11/16 00:00
خبر

سکوت سازمان لیگ مقابل اعتراض پرسپولیس
تیم دیگری جای سپاهان بود برنامه را تغییر می‌دادید؟
مسئولان برنامه‌ریزی مسابقات لیگ از یک طرف می‌گویند بر اساس جدول مسابقات برنامه‌ریزی می‌کنند، نه یکی دو تیم و همه تلاش‌‌شان این است که برنامه بازی‌ها به شکلی باشد که تیم‌ها در شرایطی برابر به مصاف هم بروند اما در عمل اتفاق دیگری می‌افتد.
بازی سپاهان – پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی روز 3 اسفند برگزار می‌شود. این مسابقه در حد فاصل بازی‌های هفته‌های بیستم و بیست و یکم لیگ برتر برگزار خواهد شد اما سپاهان 5 روز قبل از این مسابقه در دیداری دوستانه به مصاف زنیت روسیه خواهد رفت. پرسپولیسی‌ها می‌گویند ابتدا قرار بود دیدارشان مقابل سپاهان در تاریخ اول اسفند برگزار شود که برنامه را به خاطر بازی دوستانه سپاهان تغییر دادند. این مسأله‌ای بود که ابتدا افشین پیروانی به آن اشاره کرد و بعد از آن هم محمد محمدی معاون باشگاه پرسپولیس با اعتراض به این برنامه‌ریزی گفت: سؤال من از مسئولان سازمان لیگ این است که اگر تیمی غیر از سپاهان هم بود می‌گذاشتید به خاطر یک بازی دوستانه برنامه تغییر کند؟ زنیت که هیچ، اصلاً باسلونا و میلان بیایند. کجای دنیا اجازه می‌دهند که یک تیم وسط فصل بیاید و بازی دوستانه انجام دهد آن وقت تمام برنامه‌ریزی ما بر هم می‌خورد. این امکان برای نساجی و صنعت نفت هم مهیا بود؟ همین اتفاقات باعث می‌شود که شائبه ایجاد شود. دوستان در فدراسیون و سازمان لیگ پاسخ دهند. ما هم پیشنهاداتی داشتیم اما بنا به فشردگی لیگ نتوانستیم قبول کنیم.
گفتنی است طی دو سه روز اخیر و با وجود اعتراض مسئولان پرسپولیس از فدراسیون و سازمکان لیگ هیچ‌کس در این خصوص موضعی نگرفته یا توضیحی نداده است.
 

پرسپولیس 10 نفره دربی جوانان را هم برد
رکورد فوق‌العاده تیم‌های پایه پرسپولیس در دربی‌های این فصل با برد جوانان ادامه یافت. سرخپوشان جوان پایتخت روز جمعه در زمین امام‌رضا‌(ع) میهمان استقلال بودند و توانستند حریف سنتی خود را مغلوب کنند. دیدار دیدنی دربی جوانان با ایجاد فرصت‌ها و موقعیت‌های زیادی همراه بود اما دو تیم در پایان نیمه نخست با تساوی بدون گل به رختکن رفتند.
در دقیقه ۵۳ آرش هاشمی در محوطه جریمه حریف متوقف شد و داور نقطه پنالتی را نشان داد اما ضربه پنالتی تبدیل به گل نشد. در دقیقه ۷۱ بار دیگر آرش هاشمی در محوطه جریمه متوقف شد و داور از اعلام خطالی پنالتی گذشت اما بالاخره پرسپولیس در دقیقه ۷۸ با پاس گل مبین دهقان و ضربه آرش هاشمی به گل برتری رسید.
بعد از گل، افشین صادقی بازیکن پرسپولیس با دریافت کارت زرد دوم، از زمین اخراج شد و تیمش ۱۰ نفره به بازی ادامه داد.
سرمربی سرخپوشان پایتخت با چند تعویض، تغییر تاکتیک داد و در نهایت این دیدار در پایان با نتیجه یک بر صفر به سود جوانان پرسپولیس خاتمه یافت.


Page Generated in 0.0048 sec