printlogo


کد خبر: 265978تاریخ: 1401/11/16 00:00
لیگ یک



تارتار: از تغییر داور تعجب کردم
مهدی تارتار سرمربی ذوب‌آهن درباره تساوی تیمش مقابل مس رفسنجان می‌گوید: «فکر می‌کنم این بازی فقط گل کم داشت، وگرنه مسابقه سرعت بسیار بالایی داشت و هر دو تیم بابرنامه بودند. مس یک تیم گردن‌کلفت است و فشار خوبی به ما وارد کرد. باید به ربیعی بابت ساختن چنین تیمی تبریک بگویم. مسی‌ها در نیمه اول بخوبی ما را پرس کردند. در نیمه دوم با توجه به اینکه انرژی زیادی از بازیکنان حریف رفته بود، ما توانستیم کمی در خلق موقعیت بهتر عمل کنیم و به همین دلیل پاس‌های تکضرب خوبی به‌هم دادیم. همچنین موقعیت‌های نصفه و نیمه‌ای داشتیم که اگر به خاطر نتایج چند هفته گذشته استرس بر تیم ما حاکم نبود، می‌توانستیم موقعیت‌های بهتری هم ایجاد کنیم. به هر حال بازی بسیار نزدیک بود و فکر می‌کنم مساوی هم می‌توانست عادلانه باشد. به هر دو تیم خسته نباشید می‌گویم. باید از بازیکنان تشکر کنم که در شرایط سختی برگشتند و توانستند بعد از چند هفته ناکامی عملکرد خوبی داشته باشند و ما بتوانیم در یک میدان سخت امتیاز بگیریم. حالا باید تمام تمرکز خود را روی بازی بعدی بگذاریم که حکم فینال را دارد و همچنین به روزهای خوب گذشته بازگردیم.» او با اشاره به تغییر داور بازی این طور می‌گوید: «خودمان نیز از تغییر تیم داوری متعجب شدیم اما با شناختی که از افشاریان و همکاران‌شان دارم، به سلامت بودن آنها شک ندارم. داور هم قضاوت بدی نداشت و نشان داد که داور پاک و سالمی است. او در شرایط برابر، طرف میزبان را نگه می‌داشت که طبیعی هم بود. ما از این بابت گله‌ای نداریم. به نظرم تیم داوری در نتیجه بازی تأثیری نداشت. ما این تغییر تیم داوری را به حساب مصدومیت و هر دلیل دیگری می‌گذاریم. ما برای این موضوع نامه‌ای به کمیته داوران زدیم اما هم شناخت خوبی روی کادر فنی مس و این تیم داریم و هم به کمیته داوران ایمان داریم. فکر نمی‌کنم مشکل خاصی بوده باشد.»


فداکار: ملوان حالا مشکل ساز می‌شود
سهیل فداکار مهاجم ملوان درباره پیروزی مقابل نساجی می‌گوید: «بازی بسیار خوبی بود، با توجه به اینکه هفته گذشته برابر استقلال شکست سنگینی را تجربه کردیم در این بازی با تمام قوا به مصاف نساجی رفتیم تا آن باخت را جبران کنیم. به هر حال خدا را شکر مقابل نساجی توانستیم با نتیجه یک بر صفر به پیروزی برسیم و سه امتیاز بازی را کسب کنیم، در این دیدار ما حاکم مطلق توپ و میدان بودیم و می‌توانستیم با تعداد گل‌های بیشتر به برتری برسیم.»
او به آینده تیمش بسیار امیدوار است: «همانطور که پیش از این گفته‌ام، شرایط  ملوان در جدول روز به روز بهتر می‌شود، بازیکنان همدل و یک‌دست هستند و فضای دوستانه‌ای در تیم ما حاکم است. به نظرم می‌توانیم جایگاه‌مان را در جدول بهبود ببخشیم و این قول را می‌دهم که ملوان، در ادامه راه در قامت یک تیم مدعی ظاهر و برای حریفان مشکل ساز شود.»


Page Generated in 0.0055 sec