printlogo


کد خبر: 265964تاریخ: 1401/11/16 00:00
ادعای شهود پرونده، دنی آلوز را بیشتر به دردسر انداخت

قاضی پرونده اتهام تجاوز دنی آلوز بازیکن سابق بارسلونا به زن جوان اسپانیایی در کلوپ شبانه، به یکی از دو نفری که قربانی را همراهی می‌کردند، این فرصت را داد تا درباره اتفاقی که روز سی‌ام دسامبر رخ داد توضیح دهند و از قضا مشخص شد که آنها نیز مورد تجاوز قرار گرفته‌اند.
طبق گفته منابع قضایی نزدیک به پرونده به خبرگزاری EFE اسپانیا، دو زنی که همراه قربانی بوده‌اند- یکی از بستگان و یکی از دوستان او - روز جمعه به‌عنوان شاهد در برابر رئیس دادگاه شماره 15 بارسلونا شهادت دادند و ادعا کردند که آلوز قبل از تجاوز به قربانی در سرویس بهداشتی، در محیط کلاب شبانه نیز با قصد جنسی آشکار به آنها نزدیک شده و تعرض کرده است.
بر اساس آنچه دوستان قربانی به قاضی گفتند، فوتبالیست برزیلی به او نزدیک شد و او را برخلاف میلش لمس کرده است که این شهادت آنها بیش از پیش اتهام بازیکن سابق پاری‌سن‌ژرمن را به واقعیت نزدیک می‌کند.
طبق شهادت ارائه شده، هنگامی که آنها با گروهی از افراد جوان دیگر پشت میزی در بخش VIP حضور داشتند آلوز که با یکی از دوستانشان در حال صرف مشروبات الکلی صحبت می‌کرد از طریق یک گارسون آنها را به نوشیدن مشروبات الکلی دعوت می‌کند و آنها اگرچه در ابتدا این پیشنهاد را رد می‌کنند اما در نهایت آن را قبول می‌کنند و ماجرا به سمتی می‌رود که آلوز با قربانی بیش از اندازه احساس صمیمیت می‌‌کند و به او تعرض می‌کند.


Page Generated in 0.0045 sec