printlogo


کد خبر: 265963تاریخ: 1401/11/16 00:00
آخرین بازی کهکشانی‌ها قبل از سفر به مراکش
در انتظار لغزش


ایمان گودرزی
روزنامه نگار
رئال مادرید بعد از ظهر امروز به مایورکا سفر خواهد کرد تا در تقابل با تیم این شهر، به‌دنبال حفظ فاصله و حتی کم کردن آن نسبت با صدر جدول باشد.
لوس بلانکوس در حال حاضر و پس از پیروزی در تنها دو بازی از چهار بازی اخیر خود در لیگ، پنج امتیاز با صدر جدول فاصله دارد. اما با توجه به اینکه هنوز نیمی از لیگ باقی مانده است، صحبت در مورد قهرمان شدن یا نشدن این تیم کمی زود است.
مادریدی‌ها رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان را پیش رو دارند و امیدوارند بتوانند بعد از یک بازی بی‌دردسر مقابل مایورکا خود را به این رقابت‌ها برسانند و اولین جام سال 2023 خود را بالای سر ببرند.
در 5 تقابل اخیر دو تیم همه چیز به نفع سفیدپوشان بوده است و رئالی‌ها موفق شدند 4 بازی را با برد پشت سر بگذارند و تنها در یک بازی از قرمزپوشان مایورکا شکست بخورند.
رئالی‌ها که سال 2023 را با 10 مصدومیت آغاز کردند باید بدون تعدادی از بازیکنان مصدوم از جمله کریم بنزما، ادر میلیتائو، مندی و لوکاس وازکز به مایورکا سفر کنند و هنوز وضعیت بازیکنانی مثل کروس و آلابا برای رسیدن به این بازی هنوز مشخص نیست.
لوس بلانکوس برای این دیدار هیچ محرومی ندارند.
 
اگه می‌تونی منو بگیر!
صدرنشین لالیگا برای ادامه مسیر قهرمانی امروز به مصاف سویا خواهد رفت. بارسلونا با 50 امتیاز در صدر جدول قرار دارد و رئال مادرید با 45 امتیاز به‌دنبال آنهاست. با این حال سویا با 21 امتیاز در رده سیزدهم قرار دارد. بارسلونا یکی از قوی‌ترین تیم‌ها در بازی‌های خانگی است و در 5 بازی آخر خود در نیوکمپ پیروز شده‌اند. از طرف دیگر سویا نسبت به اوایل فصل عملکرد بهتری از خود به جای گذاشته و آماده است که برای بارسلونا دردسر ایجاد کند.
بارسلونا در آخرین بازی خود در خارج از خانه رئال بتیس را شکست داد و 2-1 پیروز شد. بارسلونا در آن بازی مقابل رئال بتیس دو گل توسط لواندوفسکی و رافینیا به ثمر رساند.
از طرف دیگر سویا در آخرین بازی خود در 28 ژانویه 3-0 الچه را شکست داد. سویا در این بازی 20 شوت به دروازه حریف زد که 3 شوت به گل تبدیل شد.
 این بازی تقابل دو گلزن لالیگا نیز به حساب می‌آید، روبرت لواندوفسکی این فصل برای باشگاه بارسلونا حسابی روی فرم است، مهاجم لهستانی در 16 بازی این فصل برای این باشگاه 14 گل به ثمر رسانده و 4 پاس گل داده است. از طرف دیگر یوسف النصیری در بازی‌های اخیر تیمش خیلی خوب درخشیده و به تیمش بسیار کمک کرده است. او تقریباً 150 بازی در لالیگا انجام داده است و تجربه او می‌تواند برای بارسلونایی که همه دوست دارند امتیاز از دست بدهد به کار آید.
 مهم‌ترین غایب بازی بدون شک وینگر بارسلونایی‌هاست، عثمان دمبله تا دو هفته دیگر به میادین بازی باز نخواهد گشت.
در 5 تقابل آخر دو تیم در تمام رقابت‌ها 4 برد با کاتالان‌ها بوده و یک بازی با مساوی به پایان رسیده است.


Page Generated in 0.0048 sec