printlogo


کد خبر: 265951تاریخ: 1401/11/16 00:00
خبر


صدرنشینی شاملی در هفته دهم لیگ برتر هندبال

آخرین روز ازهفته دهم رقابت‌های لیگ برترهندبال مردان دیروز ( جمعه ۱۴ بهمن) انجام شد و تیم‌های گیتی‌پسند اصفهان و پیکان به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان گیتی‌پسند با نتیجه ۳۳ بر ۲۹ به پیروزی رسید.
همچنین تیم‌های زاگرس اسلام آباد غرب و زغال‌سنگ طبس به رقابت پرداختند و ‌زغال‌سنگ طبس موفق شد با نتیجه ۳۰ بر ۲۵ به پیروزی برسد.
رقابت‌های هفته دهم لیگ برترهندبال مردان در سه روز و با ۵ رقابت انجام شد که البته به دلیل غیبت نخلستان دشتستان دیدار این تیم و فولاد مبارکه انجام نشد و قراراست نتیجه این دیدار را کمیته انضباطی اعلام کند.
سایر دیدارها نیز با این نتایج به پایان رسید.
نیروی زمینی شهید شاملی کازرون ۲۸
 صنعت مس کرمان ۲۷
 سپاهان نوین اصفهان ۳۱
نفت و گاز گچساران ۲۶
پرواز هوانیروز اصفهان ۳۰
 رعد پدافند البرز ۲۸
زاگرس اسلام آباد ۲۵
 زغال سنگ طبس ۳۰
گیتی پسند اصفهان ۳۳
پیکان سبزوار ۲۹
فولاد مبارکه سپاهان - نخلستان دشتستان انجام نشد
در پایان هفته دهم، نیروی زمینی شهید شاملی کازرون با 19 امتیاز، فولاد مبارکه سپاهان با 17 امتیاز و صنعت مس کرمان نیز با 15 امتیاز به ترتیب در رده‌های اول تا سوم
رده بندی قرار دارند.

هندبال قهرمانی جوانان دختر آسیا
حریفان ایران معرفی شدند

گروه‌بندی رقابت‌های هندبال قهرمانی جوانان دختر آسیا مشخص شد.
 پس از قرعه‌کشی هفدهمین دوره رقابت‌های هندبال قهرمانی جوانان آسیا تیم ملی ایران در گروه B با تیم‌های هند، ازبکستان، چین و چین تایپه همگروه شد.
رقابت‌های هندبال قهرمانی جوانان دختر آسیا از ۳۰ ژوئن لغایت ۷ جولای ۲۰۲۳ (۹ لغایت ۱۶ تیر ۱۴۰۲) به میزبانی هنگ‌کنگ برگزار می‌شود.
پنج تیم برتر این مسابقات جواز حضور در بیست و چهارمین دوره رقابت‌های قهرمانی جوانان دختر جهان ۲۰۲۴ به میزبانی مقدونیه شمالی را کسب می‌کنند.


Page Generated in 0.0051 sec