printlogo


کد خبر: 265946تاریخ: 1401/11/16 00:00
خبر



معرفی برترین‌های جودوی بانوان
رقابت‌های جودوی قهرمانی کشور و انتخابی بانوان در رده سنی جوانان با شناخت نفرات برتر به میزبانی لرستان به کار خود پایان داد.
مسابقات جودوی قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی بانوان در رده سنی جوانان روز گذشته به میزبانی هیأت جودوی لرستان و در شهر خرم‌آباد برگزار شد. در این رقابت‌ها ۱۷۳ شرکت کننده در قالب ۲۴ تیم از ۲۲ استان حضور داشتند.
در پایان این رقابت‌ها تیم استان لرستان با کسب دو مدال طلا، دو مدال نقره، سه برنز و یک مقام پنجمی عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات را از آن‌ خود کرد. تیم استان همدان نیز با کسب دو مدال طلا، دو‌ مدال نقره و یک عنوان پنجمی نایب قهرمان این دوره از مسابقات شد اما تیم استان اصفهان نیز با کسب یک مدال طلا، یک مدال نقره و دو عنوان هفتمی در جایگاه سوم قرار گرفت. این رقابت‌ها با حضور ۲۴ داور ملی و بین‌المللی جودو برگزار شد.
 
دعوت تالوکارهای برتر به تیم ملی
در پایان رقابت‌های تالوی قهرمانی کشور، نفرات برتر فرم‌های مختلف معرفی شدند و جواز حضور در اردوی تیم ملی را دریافت کردند.
رقابت‌های ووشو قهرمانی کشور و انتخابی تیم‌های ملی ووشو اعزامی به بازی‌های آسیایی ۲۰۲۳ هانگژو و قهرمانی جهان ۲۰۲۳، از صبح پنجشنبه ۱۳ بهمن به میزبانی دانشگاه آزاد واحد علوم تحقیقات آغاز شده و  روز جمعه نیز پیگیری شد. در پایان رقابت‌های تالو  نفرات اول تا سوم هر فرم معرفی شدند. نفرات برتر این رقابت‌ها با نظر کادرفنی مجوز حضور در اردوی آماده‌سازی تیم ملی را دریافت کردند.
 
سکوی‌ سومی پومسه در تورنمنت ترکیه به ایران رسید
نمایندگان پومسه کشورمان در رقابت‌های آزاد ترکیه صاحب ۱۸ مدال ارزشمند طلا، نقره و برنز، همینطور سکوی سومی این دوره از رقابت‌ها شدند. رقابت‌های پومسه آزاد و پرزیدنت کاپ ترکیه به میزبانی شهر استانبول برگزار شد و تیم شیرهای شیراز به نمایندگی از ایران در این رویداد صاحب 18 مدال ارزشمند طلا، نقره و برنز در بخش‌های انفرادی و تیمی شد.
همچنین در پایان رقابت‌های اوپن نماینده پومسه کشورمان توانست در بخش‌های مختلف مدال‌های ارزشمندی را به دست بیاورد. مدال طلای انفرادی رده سنی 18 تا 30 سال به یاسین زندی رسید و مهدیه عقبایی در رده سنی 30 الی 40 سال طلایی شد. فتوحی، زندی، صداقت در رده سنی 18 تا 30 سال به مدال ارزشمند طلا رسیدند؛ صمدیان تبار و عقبایی در بخش میکس بالای 30 سال قهرمان شدند. مدال نقره انفرادی رده سنی 12 تا 14 و انفرادی 40 تا 50 سال به ترتیب به  پوریا علیپور و مهدی صمدیان تبار رسید. در رده‌های سنی 18 الی 30 سال انفرادی و 40 تا 50 سال انفرادی مجدداً مدال ارزشمند برنز به ترتیب توسط نمایندگان ایران یعنی محمدصادق فتوحی، محمدمهدی کرمی و دانیال ناصریان به دست آمد. بدین ترتیب پومسه‌ روهای ایران در مسابقات اوپن ترکیه  با 4 طلا، 2 نقره و 3 برنز همانند پرزیدنت کاپ سکوی سومی را به خود اختصاص دادند.


Page Generated in 0.0045 sec