printlogo


کد خبر: 265945تاریخ: 1401/11/16 00:00
پژمان درستکار از امریکا برگشت
آقای سرمربی آفتابی شد

اردوی تیم ملی کشتی آزاد از امروز در خانه کشتی آغاز می‌شود تا کشتی‌گیران دور جدید تمرینات را از سر بگیرند.
این اردو در حالی قرار است بر پا شود که ۲۸ کشتی‌گیر به اردوی تیم ملی دعوت شدند.
در این اردو کشتی‌گیران اعزامی به کرواسی غایب هستند. این کشتی‌گیران چند روزی را استراحت می‌کنند و بعد چند روز دیگر به تمرینات اضافه می‌شوند. نکته مهم این اردو حضور دوباره پژمان درستکار سرمربی تیم ملی کشتی آزاد و نظارت او بر تمرینات
است.
درستکار که در قهرمانی کشور، اردوی قبلی تیم ملی و همچنین مسابقات دارای رنکینگ کرواسی به‌دلیل سفر به امریکا غیبت داشت، ظاهراً در این اردو حاضر می‌شود.
در روزهای گذشته غیبت درستکار سر و صدای زیادی به پا کرده بود و حتی برای حضور در اردوی جدید تیم ملی اخبار ضد و نقیض زیادی مطرح شده بود حالا ظاهراً او در تهران دیده شده و این یعنی او در اردوی تیم ملی که از امروز یکشنبه آغاز می‌شود در تمرینات حضور پیدا می‌کند.
پژمان درستکار ظاهراً دو روزی است که به تهران برگشته و در بدو ورودش هم  سری به فدراسیون کشتی زده و احتمالاً دیداری هم با علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی برگزار کرده است.
سفر عجیب و غریب پژمان درستکار به امریکا حواشی زیادی را به وجود آورد که حالا با بازگشت او انتظار می‌رود که این حواشی به اتمام برسد.
تیم ملی کشتی آزاد  مسابقات قهرمانی آسیا و همچنین تورنمنت دارای رنکینگ مصر را پیش رو دارد و پژمان درستکار باید  تیمش را برای این دو رویداد مهم آماده کند.
 بازگشت دیرهنگام پژمان درستکار از سفر امریکا اگر چه حاشیه‌های زیادی را به وجود آورد اما می‌تواند به این حواشی پایان بدهد.
تیم ملی کشتی آزاد در نخستین دوره مسابقات دارای رنکینگ اتحادیه جهانی کشتی در غیاب پژمان درستکار با ۶ کشتی‌گیر حضور داشت که صاحب ۴ مدال طلا و دو نقره شد.
بیشتر تیم اعزامی به کرواسی را نفرات اصلی تیم ملی کشتی آزاد تشکیل داده بود.


Page Generated in 0.0048 sec