printlogo


کد خبر: 265940تاریخ: 1401/11/16 00:00
خبر


جذب بازیکن جدید منتفی شد
طی روز‌های گذشته باشگاه استقلال به‌دنبال جذب یک هافبک خارجی جدید بود و ساپینتو نیز تأیید نهایی را به باشگاه داده بود تا بازیکن مورد نظر با این باشگاه پای میز مذاکره بنشیند، اما براساس صحبت‌های جدیدی که میان مدیرعامل باشگاه استقلال و ساپینتو انجام شده، جذب بازیکن جدید به هفته‌های آتی موکول شده است.
فتح‌الله‌زاده در این باره می‌گوید: «ساپینتو گفته تنها یک بازیکن می‌توانیم بگیریم. اجازه بدهید جلوتر برویم. بچه‌ها آماده شده‌اند و آرامش پیدا کرده‌ایم. چند بازی انجام دهیم و ببینیم الان به هافبک نیاز داریم یا مهاجم. حرفش درست بود. از دوستمان هم عذرخواهی کردم. گفتم چند روز صبر کنید تا ساپینتو اعلام کند کجا نیاز دارد.»
البته خبر‌های جدید‌تر از باشگاه استقلال حکایت از فقدان بودجه مالی کافی برای جذب بازیکن جدید دارد و به نظر می‌رسد ساپینتو هم در جریان این موضوع قرار گرفته و به همین دلیل باشگاه فعلاً قید این موضوع را زده است. هیچ بعید نیست تا آخر فصل بازیکنی به استقلال ملحق نشود.
 

کمک‌های مالی فتح‌الله‌زاده به خویی‌ها
باشگاه استقلال در روزهای اخیر اقدامات متعددی را در راستای کمک به مردم زلزله‌زده خوی انجام داده است.
علی فتح‌الله‌زاده که خود اهل این دیار است بیش از دیگر ارکان باشگاه استقلال پیگیر کمک‌رسانی به همشهری‌های خودش هست و طبق اخباری که ایران ورزشی به دست آورده آقای مدیر هزینه‌های شخصی قابل توجهی برای کمک به مردم زلزله‌زده خوی انجام داده
است.
فتح‌الله‌زاده روز گذشته نیز از طریق رسانه‌ها پیگیر کمک‌رسانی بیشتر به مردم خوی بود تا ایرانی‌های این خطه در فصل سرد زمستان رنج کمتری را تجربه کنند.
البته در روزهای اخیر کمک‌های قابل توجهی به این شهر شده اما عمق خرابی‌ها به حدی است که در سرمای شدید این روزهای شهرستان خوی تحمل شرایط سخت به وجود آمده بعد از زلزله نسبتاً شدید، ساده نیست.
 

واکنش پلیس به ماجرای ساپینتو
پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس درباره اتفاقات بازی استقلال و مس توضیحاتی به این شرح داد: براساس شواهد موجود و تصاویر بازی، به‌دنبال اخراج سرمربی تیم استقلال از سوی داور و درگیری سرمربی پرتغالی با داور و نیمکت‌نشینان تیم مس و خارج نشدن وی از زمین بازی و متشنج شدن جو، مأموران یگان حاضر در استادیوم براساس وظایف محوله، وی را به سمت رختکن هدایت کردند که البته با مقاومت و پرخاشگری وی مواجه شدند.
در پایان با حضور مدیران باشگاه، فرمانده یگان و سرمربی و کادر تیم استقلال از یکدیگر دلجویی کردند و تیم استقلال را به فرودگاه جهت بازگشت به تهران هدایت و همراهی
 کردند.
 


Page Generated in 0.0317 sec