printlogo


کد خبر: 265933تاریخ: 1401/11/16 00:00
خبر


استقلالی‌ها منتظر برخورد با منهاجی
بعد از بازی با مس حواشی متعددی پیرامون این بازی رخ داد که بسی جای تأسف داشت. یکی از این موارد مربوط می‌شود به توئیت عجیب یکی از مربیان تیم مس علیه سرمربی استقلال.
مربی مس که سابقه کمی هم در فوتبال ایران ندارد از جملات نامناسبی علیه سرمربی استقلال استفاده کرد که واکنش برخی مسئولان باشگاه استقلال را نیز به‌دنبال داشت.
متأسفانه نوع ادبیات به کار گرفته شده از سوی مربی مس به شکلی است که می‌توان پیش‌بینی کرد به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دعوت شود و دست‌کم بابت این اظهارات تذکر بگیرد.
استقلالی‌ها هم اعتقاد دارند که منهاجی، مربی مس رعایت ادب را در انتشار توئیت خود نداشته و الفاظ نامناسبی علیه سرمربی استقلال به کار گرفته است.

 
ساپینتو رکورددار اخراج!
سرمربی استقلال برای دومین بار بود که در جریان بازی تیمش مقابل یک تیم کرمانی از داور کارت قرمز دریافت می‌کرد.
 پیش‌تر سرمربی استقلال در بازی با گل‌گهر سیرجان نیز از سوی داور اخراج شد تا این شهر برای سرمربی آبی‌ها هرگز خوش‌یمن نباشد.
البته ساپینتو در بازی با مس کرمان بهترین نتیجه ممکن را به دست آورد و موفق شد بار دیگر با استقلال در بازی بیرون از خانه به پیروزی برسد اما سرمربی استقلال نیز باید هوشیار باشد که ادامه این رفتارها به ضرر استقلال تمام می‌شود و او باید از برخی اتفاقات دوری کند و بهانه دست مربیان حریف هم ندهد.
بدون شک اگر ساپینتو خودش را مدیریت کند این اندازه از زمین مسابقه اخراج نخواهد شد. او رکوردداراخراج از زمین بازی است. ساپینتو در بازی با نفت مسجدسلیمان برای پنجمین بار در طول این فصل حضور روی نیمکت استقلال را از دست خواهد داد.

 
دلخوری از حمله فیزیکی به ساپینتو
گرچه طی تماسی که مدیرعامل باشگاه استقلال با سردار رادان داشته قول پیگیری جدی داده شده اما استقلالی‌ها از اینکه سرمربی‌شان با برخورد نامناسب یکی از نیروهای حاضر در ورزشگاه شهید باهنرکرمان روبه‌رو شده گله دارند.
در همین راستا سمیعی حرف‌هایی زده که جالب توجه است: بدیهی است حمله فیزیکی به سرمربی استقلال، از جانب هر که باشد به هیچ عنوان قابل گذشت نیست.
 ‌قانونگذار ما به هیچ فرد حتی ضابط قضایی اجازه ضرب و شتم افراد ولو فرد متهم را نداده و در صورت حدوث آن بلافاصله دادسرای انتظامی ورود می‌کند.
حال اینجا که فرد مضروب مربی فوتبال یک تیم باشگاهی با ده‌ها میلیون نفر هوادار هست و طبق فیلم موجود، بی‌دلیل و به‌خاطر تعصب باشگاهی توسط افرادی مورد حمله فیزیکی و کلامی قرار می‌گیرد، متأسفانه به‌جای عذرخواهی سریع و رسمی از سوی ضارب، اعلام شد شخص مضروب و ضارب از یکدیگر دلجویی کردند!

 


Page Generated in 0.0051 sec