printlogo


کد خبر: 265925تاریخ: 1401/11/16 00:00
انتقال قرضی وینگر ایرانی به کاسیم‌پاشا با بند انتقال قطعی
قلی‌زاده امروز بازی می‌کند؟

علی قلی‌زاده با قراردادی قرضی تا پایان فصل به کاسیم‌پاشا پیوست. باشگاه حاضر در سوپرلیگ ترکیه با انتشار عکس‌هایی از قلی‌زاده با پیراهن این تیم اعلام کرد که این وینگر ایرانی به این تیم پیوسته است.
قلی‌زاده خرداد سال 2018 با باشگاه شارلروا قرارداد بست و در 143 بازی 23 گل و 26 پاس گل به‌نام خود ثبت کرده است. قرارداد او با شارلروا تا سال 2025 اعتبار دارد، ولی به نوشته رسانه‌های بلژیکی‌ بندی در قرارداد قرضی‌اش وجود دارد که کاسیم‌پاشا در پایان فصل می‌تواند این انتقال را نهایی کند.
قلی‌زاده یکی از بازیکنان مورد علاقه کی‌روش در تیم ملی بود که جام جهانی 2018 را به‌دلیل مصدومیت از دست داد ، ولی در جام جهانی 2022 حاضر بود و در هر سه بازی تیم ملی به میدان رفت. او بازی اول تیم ملی مقابل انگلیس را از روی نیمکت شروع کرد، ولی در شروع نیمه دوم به زمین رفت و سازنده گل مهدی طارمی بود. قلی‌زاده مقابل ولز در ترکیب اصلی بود و نمایش خیلی خوبی داشت، ولی شوت دیدنی‌اش به تیر دروازه حریف خورد. او در بازی سوم مقابل امریکا هم در ترکیب اصلی حضور
داشت.
کاسیم‌پاشا با 22 امتیاز از 21 بازی در رده چهاردهم لیگ ترکیه قرار دارد و امروز با هاتای‌اسپور، تیم هفدهم جدول روبه‌رو می‌شود. در تصاویری که از سفر کاسیم‌پاشا منتشر شده، قلی‌زاده هم دیده می‌شود و احتمالاً امروز برای نخستین بار بازی در لیگ ترکیه را تجربه کند.
کاسیم‌پاشا که یکی از تیم‌های پرشمار شهر استانبول است، در آخرین بازی‌اش موفق شد جیرسون‌اسپور را 5 بر یک شکست بدهد. هدایت کاسیم‌پاشا برعهده شنول جان، سرمربی 39 ساله بلغاری‌تبار است که یکی از جوان‌ترین مربیان فوتبال ترکیه به حساب می‌آید و البته در تجربه کار با کاسیم‌پاشا نتوانسته عملکرد چندان خوبی
داشته باشد.
در حال حاضر دو ملی‌پوش دیگر در سوپرلیگ ترکیه حضور دارند و مجید حسینی و علی کریمی در تیم کایسری‌اسپور بازی می‌کنند.
 


Page Generated in 0.0047 sec