printlogo


کد خبر: 265899تاریخ: 1401/11/13 00:00
آمار علیپور در لیگ پرتغال؛1 گل و 2 پاس گل در سه هفته اخیر
نمره 20 برای شماره 30


علی علیپور مهاجم اسبق تیم فوتبال پرسپولیس که با جدایی از این تیم به لیگ پرتغال رفت در فصل جاری برخلاف گذشته عملکرد خوبی در لیگ برتر فوتبال پرتغال از خودش به نمایش گذاشت. اوج درخشش این بازیکن اما به سه بازی تیمش در هفته‌های اخیر بازمی‌گردد جایی که او موفق شد آمار خوب 2 گل و 3 پاس گل را از خودش در سه هفته اخیر این مسابقات به نمایش بگذارد.
اما تیم ژیل و یسنته که علی علیپور را در اختیار دارد در هفته هجدهم لیگ پرتغال طبق برنامه باید به مصاف پاسوس د فریرا می‌رفتند، مسابقه‌ای که با برتری 2 بر 1 پاسوس دفریرا به پایان رسید. در این بازی اما فران در دقیقه ۶۸ برای ژیل ویسنته و بوتزکه و لیما به ترتیب در دقایق ۳۴ و ۵۸ برای پاسوس د فریرا گلزنی کردند. علی علیپور در این بازی به طور کامل برای ژیل ویسنته به میدان رفت و در دقیقه 18 یک پاس خوب و دقیق برای فران ارسال کرد، پاسی که منجر به گل شد اما از سوی تیم داوری این مسابقه گل را مردود اعلام کرد.علیپور که در دقیقه ۴۲ این مسابقه با کارت زرد  داور هم جریمه شد در پایان نمره ضعیف ۶.۱ را به خود اختصاص داد و به همراه دروازه‌بان تیم حریف ضعیف‌ترین بازیکن زمین شد. باتوجه به آنچه پیش‌تر گفته شد علیپور شب تلخی را پشت سر گذاشت اما این عملکرد خوب او در چند هفته اخیر هواداران فوتبال ایران به آینده او در این لیگ و فوتبال اروپا امیدوار می‌کند. البته باید توجه داشت که این آمار در شرایطی به ثبت رسیده است که سرمربی ژیل ویسنته به علت حضور یک مهاجم اسپانیایی در تیمش از علیپور در پست گوش چپ استفاده می‌کند.
هرچه عملکرد علیپور برای تیمش در چند هفته اخیر مطلوب بوده است، عملکرد تیمی هم تیمی‌های علیپور خوب نبوده است به گونه‌ای که این تیم با شکست 2 بر 1 هفته هجدهم لیگ پرتغال به رتبه پانزدهم جدول رتبه‌بندی این مسابقات سقوط کرد تا شرایطش برای ادامه فصل سخت شود.

 


Page Generated in 0.0071 sec