printlogo


کد خبر: 265866تاریخ: 1401/11/13 00:00
دردسرهای پنجره نقل و انتقالات برای اینتر، رم و فیورنتینا

بسته شدن پنجره نقل و انتقالات زمستانی ماه ژانویه بهترین خبر برای سه باشگاه ایتالیایی اینتر، رم و فیورنتینا بود چرا که آنها دیگر مجبور نیستند برای از دست ندادن ستاره‌‌های خود و نفروختن آنها به تیم‌هایی که وسوسه‌شان کرده بودند، بجنگند.
مورد هر یک از این باشگاه‌ها با یکدیگر متفاوت بوده، اما شاید برای هر سه آنها که در رقابت برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان هستند، دردسرهای مساوی ایجاد کرده باشد. رم و اینتر امیدوارند که به لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کنند، در حالی که فیورنتینا پنج امتیاز کمتر در منطقه کسب سهمیه لیگ کنفرانس است.
تیم فلورانس پیشنهاد دیرهنگام بارسلونا را برای هافبک مراکشی‌اش سفیان امرابات رد کرد. کاتالان‌ها می‌‌خواستند این هافبک را به‌صورت قرضی با بند خرید قطعی دریافت کنند. با این حال، فیورنتینا فروشنده نبود، بویژه به شیوه‌ای که بارسلونا قصد خرید داشت اما خود بازیکن برای انتقال به نیوکمپ اصرار داشت. او برای رسیدن به مقصودش حتی در تمرینات روز سه‌شنبه بنفش‌ها شرکت نکرد و در فهرست این تیم برای بازی چهارشنبه برابر تورینو در کوپا ایتالیا قرار نگرفت. آمرابات 27 ساله همچنین پیامی رمزآلود در اینستاگرام منتشر کرد که بوی جدایی از فیورنتینا را می‌داد.
در پایتخت، باشگاه رم هم بیش از یک هفته است که با جنجال‌آفرینی زانیولو دست و پنجه نرم می‌کند. این بازیکن کمتر از دو هفته پیش با دریافت پیشنهادهایی از میلان و بورنموث درخواست جدایی کرد. روسونری نتوانست با رم به توافق برسد اما رم پیشنهاد باشگاه لیگ برتر که 30 میلیون یورو بود را قبول کرد. این بار زانیولو از پیوستن به تیم لیگ برتری امتناع کرد، اما او دوشنبه شب تصمیم خود را تغییر داد و پذیرفت که برای انجام تست پزشکی به انگلیس پرواز کند اما برای این کار دیگر خیلی دیر شده بود چرا که بورنموث حامد ترائوره را با مبلغی مشابه از ساسولو به خدمت گرفته بود، بنابراین آنها از نهایی کردن قرارداد با زانیولو خودداری کردند. به این ترتیب ملی‌پوش ایتالیایی رم مجبور شده در رم بماند، تیمی که از او کینه به دل گرفته و دیگر قصد ندارد به او فرصت بازی بدهد. ژوزه مورینیو سرمربی جالوروسی تأیید کرده است که زانیولو دیگر بخشی از پروژه‌های تاکتیکی او نیست.
در همین حال اشکرینیار و اینتر یک داستان طولانی‌تر را به پایان رساندند، داستانی که تابستان گذشته آغاز شد؛ زمانی که پاری سن ژرمن با این بازیکن ملی‌پوش اسلواکی به توافق رسید اما نراتزوری از فروش بازیکنش با رقمی کمتر از 70 میلیون یورو خودداری کرد.
به همین دلیل بازیکن 27 ساله هم از تمدید قرارداد با اینتر خودداری کرد و هفته گذشته PSG قول داد که به آنها خواهد پیوست. PSG امیدوار بود که اشکرینیار را در ژانویه به دست آورد اما اینتر در نهایت رضایت نداد و به این ترتیب خودش را از درآمدی که می‌توانست از فروش مدافعش به PSG کسب کند، محروم کرد.
بسته شدن پنجره نقل و انتقالات هر سه باشگاه را از دردسر چانه‌زنی با بازیکنان خواهان جدایی‌شان راحت کرد اما اکنون باید دید که تعامل آنها با این بازیکنان چگونه خواهد بود و آیا نارضایتی این سه نفر برای باشگاه‌های‌شان حواشی جدید به وجود خواهد آورد یا نه.


Page Generated in 0.0057 sec