printlogo


کد خبر: 265864تاریخ: 1401/11/13 00:00
شایعات در مورد آینده هالند ادامه دارد
هیچ چیز در فوتبال قابل پیش بینی نیست

رافائلا پیمنتا، ایجنت هالند و وارث امپراتوری مینو رایولا، مصاحبه اختصاصی با روزنامه آ اس اسپانیا انجام داد و در مورد آینده ستاره نروژی شفاف‌سازی کرد، به گفته او هالند در حال حاضر در منچسترسیتی خوشحال است اما در فوتبال هیچ چیز قابل پیش‌بینی نیست.
 دیدار با فلورنتینو پرز؟
خوزه آنخل سانچز او را به من معرفی کرد اما رابطه زیادی با هم نداریم. دوستان مشترکی مثل گالیانی داریم. همه به پرز احترام زیادی می‌گذارند. می‌توانم تصور کنم که او مرد بزرگ و شایسته احترامی است.
 انتقال هالند به رئال مادرید؟
نمی‌توانم در این مورد صحبت کنم، من یک وکیلم.
 آینده هالند؟
امیدوارم هرجا هست همیشه شاد باشد و امروز او در سیتی بسیار خوشحال است. در آینده باید در مورد این قضیه فکر کنیم. برای یک فوتبالیست خوب نیست که یک فصل بازی کند و به فصل بعد فکر کند. مثل این است که از روزی که ازدواج می‌کنید به زن بعدی خود فکر کنید.
 لیگ برتر انگلیس سطح بالاتری نسبت به لالیگا دارد؟
وقتی این کار را شروع کردم، هر زمان به بازیکنی پیشنهاد می‌دادم به لیگ جزیره برو، به من می‌گفت: «مگر چه گناهی کردم؟ من را به ایتالیا یا اسپانیا ببر!» اما امروز یک بازیکن به شما می‌گوید: «رؤیای من رفتن به لیگ جزیره است.»
ببینید، من لاتین هستم و ارتباط بهتری با اسپانیا، پرتغال یا ایتالیا می‌توانم برقرار کنم. دوست دارم یک لیگ قدرتمند از اسپانیا ببینم، وقتی با لاپورتا، خوزه آنخل، سویایی‌ها یا والنسیا صحبت می‌کنیم، به شما می‌گویند که این تلاش در حال انجام است و برای آن برنامه دارند.
 سوپرلیگ:
ابتدا باید بفهمیم که این لیگ چیست. آنها حتی وقت نداشتند به خوبی توضیح دهند که چه کاری می‌خواهند انجام دهند. مثل بمبی بود که منفجر شد. برای من پروژه هنوز کاملاً روشن نیست اما به نظرم می‌خواهند چیز بیشتری به لذت فوتبال اضافه کنند، فرصتی به وجود بیاید که بازی‌های خوبی تماشا کنیم. فکر می‌کنم ما باید همیشه ذهنی باز داشته باشیم تا بتوانیم این اشتیاق را ایجاد کنیم.
 25 سال کاری را انجام داده‌ای که بیشتر مردانه به حساب می‌آید
به این قضیه خوشبینم. من همیشه نیمه پر لیوان را می بینم. اما بدیهی است که تعصبات زیادی وجود دارد. مردان اغلب سعی می‌کنند روحیه زنان را تضعیف کنند و این کار را با استدلال‌های احمقانه‌ای انجام می‌دهند که یک زن از فوتبال چیزی نمی‌داند. چرا یک زن می‌تواند فضانورد یا مادر شما باشد ولی نتواند در مورد فوتبال صحبت کند؟ مردانی هستند که از این حرف‌ها برای از بین بردن اعتماد به نفس شما استفاده می‌کنند.


Page Generated in 0.0052 sec