printlogo


کد خبر: 265858تاریخ: 1401/11/13 00:00
پشت پرده انتقال قرضی کانسلو به بایرن مونیخ


ژائو کانسلو، دفاع راست منچسترسیتی پس از اختلاف با سرمربی‌اش پپ گواردیولا در زمین تمرینی، به‌صورت قرضی از این تیم جدا شد. گویا کانسلو پس از اینکه متوجه شد نامش در ترکیب اصلی سیتی برای بازی مقابل آرسنال در جام حذفی قرار نخواهد گرفت، عصبانی شده است و واکنشی نشان داده که به گواردیولا برخورده است.
این ادعای روزنامه دیلی میل انگلیس است که ادعا می‌کند این ماجرا، نقطه اوج رابطه پرتنش بین کانسلو و گواردیولا بوده که از زمان جام جهانی ایجاد شده است. ژائو کانسلو در هفته‌های اخیر درباره نارضایتی خود از کمبود زمان بازی خود صحبت می‌کرد. او بعد از جام جهانی تنها در سه بازی من‌سیتی در ترکیب اصلی قرار گرفت ضمن اینکه گواردیولا با تعویض او در نیمه دوم پیروزی مقابل چلسی در لیگ برتر بر اختلافات دامن زد.
پس از این اتفاق، گواردیولا به باشگاه گفت که مشکلی با انتقال کانسلو ندارد و به این ترتیب مجوز جدایی قرضی بازیکن پرتغالی به بایرن مونیخ صادر شد. باواریایی‌ها این گزینه را دارند که ژائو کانسلو را با پرداخت مبلغ 61 میلیون پوند در پایان فصل به‌صورت قطعی خریداری کنند.
جدایی کانسلو، یکی از گزینه‌های خوب سیتی برای سمت راست خط دفاعی را از این تیم می‌گیرد و بسته شدن پنجره نقل و انتقالات هم دیگر به این تیم اجازه جذب مهره جایگزین نمی‌دهد اما منابع داخل باشگاه مدعی شده‌اند که تیم به اندازه کافی مهره دارد. ادعای آنها هم ممکن است درست باشد، زیرا پپ گواردیولا در ساختار دفاعی خود، بازیکنان همه‌کاره کم ندارد.
ناتان آکه، آیمریک لاپورته و سرخیو گومس همگی در این پست بازی کرده‌اند و در صورت نیاز می‌توانند جای خالی کانسلو را پوشش دهند. با این حال، منچسترسیتی، بن چیلول که اخیراً از لسترسیتی به چلسی نقل مکان کرد را زیر نظر گرفته است.
اما در همین حال ژائو کانسلو تأکید کرد که تصمیمش فقط به خاطر کمبود زمان بازی بوده و نه چیزی دیگر: «تصمیم من صرفاً به خاطر کم بودن دقایق حضورم در بازی‌های چند هفته گذشته بود. حدس و گمان‌هایی وجود داشت که رابطه من با پپ گواردیولا خراب شده، اما واقعیت این است که من فقط می‌خواستم بیشتر بازی کنم و اکنون این فرصت را به دست آورده‌‌ام.»


Page Generated in 0.0047 sec