printlogo


کد خبر: 265852تاریخ: 1401/11/13 00:00
اعلام لیست نهایی نامزدهای دوچرخه‌سواری و یک دنیا اتفاق
جاده همیشه لغزنده

نامزدهای نهایی انتخابات فدراسیون دوچرخه سواری در حالی معرفی شدند که ابهامات بسیاری درباره لیست پنج نفره نهایی به وجود آمده است. بر اساس اعلام دفتر امور مشترک فدراسیون‌های وزارت ورزش و جوانان، محمد بابایی، حمیدرضا پارسی‌منش، محمود ترابی گودرزی، افشین داوری لطف‌آبادی و محمد صانعی، پنج نامزد نهایی حضور در انتخابات فدراسیون دوچرخه‌سواری هستند. البته اکثر حواشی مربوط به نفراتی است که از لیست بیرون مانده و در حقیقت تأیید صلاحیت نشده‌اند.
 پای دادگر به انتخابات نرسید
علی دادگر که پیش از این ریاست فدراسیون تیراندازی را بر عهده داشت، در انتخابات اخیر این فدراسیون اجازه حضور پیدا نکرد و به نوعی صلاحیتش برای تصدی مجدد ریاست این فدراسیون تأیید نشد. او که در ظاهر خلأ حضورش در فدراسیون‌های ورزشی را حس می‌کرد، تلاش کرد این بار رئیس فدراسیون دوچرخه سواری شود که باز هم با علامت ورود ممنوع مواجه شده و برای دومین بار نتوانست به کارزار انتخابات وارد شود.
 افشین داوری؛ چهره همیشه حاضر!
افشین داوری سال‌هاست در تلاش است تا نامش به یکی از فدراسیون‌های ورزشی گره خورده باشد. از ریاست در دوچرخه سواری و دو و میدانی گرفته تا سرپرستی در بوکس و والیبال و چندین فدراسیون دیگر که ردیف کردن نام آنها از حوصله این مطلب خارج است. او البته در زمان‌هایی که نه رئیس است و نه سرپرست، در اکثر انتخاباتی که شانسی برای انتخاب شدنش قائل باشد ثبت‌نام کرده و تلاش می‌کند یک بار دیگر رئیس فدراسیون شود.
او که سابقه ریاست در دوچرخه سواری را دارد، توانسته از وزارت ورزش هم مجوز بگیرد و به جمع پنج کاندید نهایی برسد.
 
سرپرست بدون صلاحیت؟
یکی از نکات جالب و عجیب لیست نامزدهای نهایی، عدم وجود نام هاشم کندی است. سرپرست کنونی این فدراسیون که در نهایت نتوانست تأیید صلاحیت خود را برای حضور در انتخابات بگیرد. آن هم در شرایطی که ماه‌هاست سرپرستی و مدیریت فدراسیون را در اختیار دارد! البته که مواردی درباره تأیید نشدن صلاحیت مدیریتی او عنوان شده اما خود وزارت 31 شهریور نام او را در کنار 10 نفر دیگر، به‌عنوان نامزدهای تأیید صلاحیت شده در زمینه سابقه مدیریت اعلام کرده بود. دعوای نامزدهای وزارتی هم جزو اتفاق‌های جالب این انتخابات بود که در نهایت وزارت ورزش از بین 7 نامزد، به 3 نفر از کارکنان خود اجازه حضور در انتخابات را داد. به این ترتیب از میان 5 نامزد نهایی، 3 نفر جزو کارمندان وزارت ورزش خواهند بود!


Page Generated in 0.0063 sec