printlogo


کد خبر: 265851تاریخ: 1401/11/13 00:00
باخت عجیب هرازو پیکان در لیگ والیبال
پایان صدرنشینی طولانی آملی­‌ها

هفته بیست و سوم لیگ برتر والیبال در حالی برگزار شد که پیکان در خانه یک شکست دیگر را تجربه کرد تا شانس خود برای ایستادن در یکی از سکوهای اول و سوم را تا حدودی زیادی از دست بدهد.
شاگردان پیمان اکبری که در سالن فدراسیون میزبان نیان الکترونیک بودند، علی رغم برتری 25 بر 17 در ست اول، در ست­‌های دوم و چهارم مقابل سید محمد موسوی و
هم ­تیمی‌هایش مغلوب شدند. نیان الکترونیک با این پیروزی 41 امتیازی شد و صعود خود به پلی‌­آف را قطعی کرد.
در بازی همزمان شهداب یزد در سه ست پیاپی شهرداری ارومیه را شکست داد تا با کسب برد هجدهم خود، عنوان دومی خود را تا حدود زیادی قطعی کند. این تنها بازی هفته بیست و سوم بود که در سه ست به پایان رسید.
در سایر دیدارها مس کرمان در ادامه نتایج خوب خود، با حساب 3 بر یک از سد میزبان خود گیتی پسند گذشت و شهرداری گنبد در یک رقابت نزدیک با حساب 3 بر 2 سایپا را شکست داد.
در جدال حساس فولاد سیرجان و هورسان رامسر، سیرجانی­‌‌ها انتقام باخت دور رفت را گرفتند و با یک برد ارزشمند 3 بر 1، شانس خود برای صعود به پلی­‌آف را افزایش دادند.
در یکی دیگر بازی‌­های این هفته، هراز در گرگان به مصاف پاس این شهر رفت. رقابتی که یکی دیگر از نتایج عجیب این هفته را رقم زد. گرگانی‌­ها که ست اول را به حریف واگذار کردند، در سه ست بعدی حریف صدرنشین خود را از پیش رو برداشتند تا یکی از مهم‌ترین اتفاق‌های این هفته را رقم بزنند.
به این ترتیب هراز آمل پس از حدود 20 هفته، صدر جدول را از دست داد و جای خود را به  شهداب داد. این ششمین باخت هراز در لیگ امسال بود.
نتایج کامل هفته بیست و سوم:
گیتی پسند 1 – مس رفسنجان 3
شهرداری گنبد 3 – سایپا 2
پیکان 1 – نیان الکترونیک 3
فولاد سیرجان 3 – هورسان رامسر 1
ایفا سرام 1 – راهیاب ملل 3
پاس گرگان 3 – هراز آمل 1
شهرداری ارومیه صفر – شهداب یزد 3


Page Generated in 0.0058 sec