printlogo


کد خبر: 265846تاریخ: 1401/11/13 00:00
خبر

تعویق تکواندو جام فجر و باشگاه‌‌های آسیا
تصمیم‌گیری استانبول و فجیره برای تهران
سی و سومین دوره رقابت‌های تکواندو بین‌المللی جام فجر و دوازدهمین دوره رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا به میزبانی تهران به تعویق افتاد. با درخواست برخی کشورهای متقاضی حضور در این دوره از رقابت‌ها به‌دلیل همزمانی این مسابقات با تورنمنت‌های استانبول و فجیره که تکواندوکاران کشورمان نیز در آن حضور دارند؛ سی و سومین دوره تکواندو جام فجر و دوازدهمین دوره جام باشگاه‌های آسیا به زمان دیگری موکول شد. پیش از این قرار بود مسابقات جام فجر و جام باشگاه‌های آسیا در تاریخ‌های اول تا ششم اسفند ماه سال ‌جاری برگزار شود. فدراسیون تکواندو بزودی تاریخ جدید برگزاری این رقابت‌ها را پس از هماهنگی‌های لازم اعلام می‌کند. فدراسیون تکواندو در تلاش است در تاریخ جدید نسبت به برگزاری رقابت‌های پومسه، پاراتکواندو، نوجوانان و دوره‌های هماهنگی بین‌المللی داوران و مربیان در هر 2 گروه زنان و مردان اقدام کند.
 
 مسابقات رنکینگ‌دار اتحادیه جهانی کشتی
اسکندریه به جای قاهره میزبان شد
شهر میزبان دومین مسابقه رنکینگ اتحادیه جهانی که هر دو تیم کشتی آزاد و فرنگی ایران در آن شرکت دارند، تغییر کرد. بعد از حضور 6 آزادکار و 18 فرنگی‌کار در تورنمنت زاگرب به‌عنوان اولین مسابقه رنکینگ‌دار اتحادیه جهانی کشتی، دومین تورنمنت رنکینگ‌دار UWW هم قرار است 4 تا 7 اسفند در کشور مصر برگزار شود. پیش از این مصری‌ها شهر قاهره را برای برگزاری این رقابت‌ها در نظر گرفته بودند که حالا محل برگزاری آن را به اسکندریه تغییر داده‌اند. میثم دلخانی در 63 کیلو، محمدرضا‌گرایی در 72 کیلو، محمدهادی ساروی در 97 کیلو و امین میرزازاده در 130 کیلو فرنگی‌کاران اعزامی به این رقابت‌ها هستند. کادرفنی تیم ملی کشتی آزاد هم بنا دارد از بین نفرات اول مسابقات قهرمان کشوری که تجربه بین‌المللی کمتری دارند، تیمی را در رنکینگ دوم شرکت دهد. دو مسابقه رنکینگ‌دار دیگر اتحادیه جهانی نیز سال آینده برگزار می‌شود.
 
علیرضا دبیر به رئیس دفترش حکم داد
قاسم علی‌عسگری رئیس هیأت کشتی استان تهران روز چهارشنبه با حضور در محل فدراسیون کشتی، حکم ریاست خود را از علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی دریافت کرد. مجمع انتخابات هیأت کشتی استان تهران در حالی برگزار شد که قاسم علی‌عسگری بدون داشتن رقیب از سوی اعضای مجمع به‌عنوان رئیس هیأت انتخاب شد. علی‌عسگری تا پیش از این رئیس دفتر علیرضا دبیر بود که حالا باید به‌عنوان رئیس هیأت کشتی فعالیت کند.


Page Generated in 0.0056 sec