printlogo


کد خبر: 265845تاریخ: 1401/11/13 00:00
اعتراض وزنه‌برداران ذوب‌آهن به‌خاطر خلف وعده در پرداخت‌ها
حفاری یک قدم تا قهرمانی

در شرایطی که قرار است فینال لیگ وزنه‌برداری باشگاه‌های کشور درپایان بهمن‌ماه جاری(25 تا 27 بهمن) در استان خوزستان و شهر اهواز به میزبانی باشگاه ملی‌حفاری برگزار شود، کادرفنی این باشگاه با استفاده از تمام ظرفیت و امتیاز میزبانی فینال، عنوان قهرمانی لیگ برتر وزنه‌برداری باشگاه‌های کشور را در سال‌جاری به خود اختصاص دهد. فینال حساس و سرنوشت‌سازی برای سه تیم حفاری، ذوب‌آهن و سایپا که با هدف قهرمانی در فصل جاری وارد لیگ وزنه‌برداری شدند. در فاصله کوتاه باقی‌مانده تا زمان برگزاری فینال لیگ وزنه‌برداری باشگاه‌های کشور، یک اتفاق جالب و البته تکراری در اردوی ذوب‌آهنی‌ها که موفق شدند هفته دوم لیگ عنوان قهرمانی را از آن خود کنند رخ داده است که موجب شده شائبه تحریم فینال لیگ توسط وزنه برداران این باشگاه در بین تیم‌های لیگی بچرخد. گویا وزنه‌برداران تیم ذوب‌آهن اصفهان به خاطرعدم پرداخت مطالبات مالی در تمرینات شرکت نکردند و به نشانه اعتراض اعلام کردند اگر تا قبل از فینال حق و حقوق معوقه آنها پرداخت نشود، اصلاً در مسابقه فینال روی تخته نخواهند رفت!
در حالی که رقابت‌های هفته سوم و مرحله پایانی لیگ برتر وزنه‌برداری امسال، قرار است ۲۳ و ۲۴ بهمن ماه برگزار شود، وزنه‌برداران تیم ذوب‌آهن اصفهان به‌دلیل عدم پرداخت مطالبات و عمل نکردن به تعهدات مالی این باشگاه، از حضور در تمرینات سر باز زدند.
گویا باشگاه ذوب‌آهن اصفهان قرار بود روز گذشته حدود 70 تا 80 درصد از مبلغ معوقه قرارداد وزنه‌برداران خود را پرداخت کرده و مبلغی را نیز قبل از آغاز تمرینات تیم وزنه‌برداری برای شرکت در هفته سوم به حساب وزنه‌برداران واریز کند، ولی هیچ کدام از ورزشکاران این تیم دریافتی نداشتند و به همین خاطر از حضور در اردو و تمرینات خودداری کردند. ذوب آهن در حال حاضر باوجود صدرنشینی در هفته دوم، به خاطر اختلاف امتیازی که در هفته نخست مسابقات ایجاد شده بود، با مجموع ۱۱۸۸ امتیاز دوم است و باشگاه ملی حفاری با مجموع ۱۲۱۸ امتیاز همچنان برتری در پایان دو هفته را در اختیار دارد.
قطعاً باشگاه حفاری اهواز با توجه به میزبانی در فینال لیگ شانس مسلم کسب عنوان قهرمانی این دوره به شمار می‌رود.
 البته نباید از باشگاه تازه بازگشته به لیگ وزنه‌برداری غافل شد. زیرا سایپا هم نفراتی دارد که می‌توانند با درخشش خود ورق را برای این تیم برگردانند.

 


Page Generated in 0.0053 sec