printlogo


کد خبر: 265840تاریخ: 1401/11/13 00:00
نقل قول

بیانی: استقلال کاپیتان ندارد
شاهین بیانی، پیشکسوت باشگاه استقلال درباره نتایج استقلال تا قبل از بازی با ملوان می‌گوید: «استقلال پس از جام جهانی افت کرده و مسائل زیادی هم دخیل است. این تیم کاپیتان در زمین ندارد.  مشکلات حاشیه‌ای و افت پس از جام جهانی استقلال را از صدر دور کرد. البته استقلال بازیکنان جوان خوبی دارد و هر زمان به آنها بها داده نتیجه گرفته است. بهتر است به جوان‌ها اعتماد کنیم. متأسفانه چنین چیزی را در استقلال شاهد نبوده‌ایم.
استقلال باید یک هافبک بازیساز جذب کند تا بتواند در امر گلزنی بهتر عمل کند. بیانی درباره وضعیت ساپینتو هم این نظر را ارائه کرد: «به عنوان یک مربی خارجی به استقلال آمده و از او توقع قهرمانی داریم. اگر قرار است استقلال قهرمان نشود پس نباید این تیم به سراغ مربی خارجی می‌رفت. اختلاف امتیاز زیادی وجود ندارد و بازی‌های زیادی باقی مانده است. اگر استقلال مثل نیم فصل اول به کار خود ادامه دهد می‌تواند قهرمانی را دوباره کسب کند.»


انتقاد اکبرپور از آپشن جنجالی
مصطفی آجورلو، مدیرعامل سابق باشگاه استقلال در مصاحبه‌ای اعلام کرد که در قرارداد سیاوش یزدانی بند رضایت مدیرعامل را گنجانده و برایش 3 میلیارد تومان هم تعیین کرده است.
علیرضا اکبرپور درباره این ماجرا حرف‌هایی دارد: «معمولاً این آپشن در قرارداد وجود دارد که اگر باشگاه از بازیکن راضی نباشد از مبلغ قرارداد کسر می‌شود. این برای مواردی مثل دریافت کارت زرد بیش از حد، تخلفات انضباطی، مصاحبه علیه باشگاه و مواردی از این دست در نظر گرفته می‌شود تا بازیکن تحت کنترل باشگاه باشد. رضایت مدیرعامل از بازیکن دیگر چه صیغه‌ای است!»
اکبرپور ادامه داد: «اگر بازیکنی از لیگ دسته ۲ یا یک به تیم لیگ برتری بپیوندد و قراردادش نسبت به سایر بازیکنان فاصله فاحشی داشته باشد شاید برای تشویقش بگویند اگر خوب باشی یا بتوانی خودت را به تیم تحمیل کنی، در پایان فصل مبلغی به قرارداد اصلی اضافه می‌کنیم اما وقتی بازیکنی در سطح لیگ برتر به جمع بازیکنان اضافه یا قراردادش تمدید می‌شود که دیگر آپشن رضایت باشگاه معنا پیدا نمی‌کند.»


چینی: بازیکن جدید نمی‌خواهیم
علی چینی بر این باور است که استقلال نیازی به بازیکن جدید ندارد:«نمی‌دانم آنهایی که در فضای مجازی این جو را به راه می‌اندازند دنبال چه چیزی هستند.
استقلال بدون شک یکی از پرمهره‌ترین تیم‌های لیگ برتر است و شما می‌بینید که چه نفراتی روی نیمکت این تیم حضور دارند و به آنها بازی نمی‌رسد. به نظر من استقلال نیاز به جذب بازیکن جدید ندارد و برخی از هواداران به هیچ‌عنوان نباید مدیریت، کادر فنی و بازیکنان را تحت فشار قرار داده و به آنها استرس وارد کنند. فتح‌الله‌زاده کارش را انجام می‌دهد و انتقاد از او در این زمینه درست نیست.»


Page Generated in 0.0058 sec