printlogo


کد خبر: 265833تاریخ: 1401/11/13 00:00
خبر

اتفاقات عجیب تمامی ندارد
استقلال به مدیرانش هم بدهکار است


 در گزارش مالی جدید باشگاه استقلال، بدهی این باشگاه به مدیران سابق جلب توجه می‌کند؛ جایی که نام‌های آشنایی از جمله علی نامداری، علی فتح‌الله‌زاده، اسماعیل خلیل‌زاده و... به چشم می‌خورد که هر یک از آن‌ها ظاهراً از باشگاه استقلال طلبکار
هستند.
همچنین در صورت‌های مالی این باشگاه به مانده حساب‌های این باشگاه از اشخاص و شرکت‌ها نیز اشاره شده است که در قسمتی از آن میزان طلب باشگاه استقلال از AFC و فیفا نیز ذکر شده است.  بر این اساس استقلال تا تیرماه سال ۱۴۰۱ مبلغ ۳۶ میلیارد تومان از AFC طلب دارد که البته این رقم اکنون با توجه به افزایش نرخ دلار افزایش یافته است.
 

ادعای یک فرد منتسب به یامگا
بدهی جدید 62هزاردلاری استقلال


در ادامه اتفاقات عجیب وغریب در باشگاه استقلال،این باشگاه نامه‌ای از یک ایجنت خارجی دریافت کرده که خواستار ۶۲ هزار دلار از این باشگاه شده است.
ایجنت فوق که خود را منتسب به کوین یامگا معرفی کرده در نامه خود به باشگاه استقلال خواستار مبلغ 62 هزار دلار شده است؛ وی مدعی شده که اگر مبلغ ۶۲ هزار دلاری که بر سر انتقال یامگا از این باشگاه طلب دارد به او پرداخت نشود به فیفا شکایت خواهد کرد.  قرار است باشگاه استقلال در این خصوص اطلاعات لازم را کسب کرده و به فرد مورد نظر پاسخ
بدهد.
 

ساپینتو به هافبک ازبک میدان می‌دهد؟
امیدآمانوف برای بازی دراستقلال

در روزهای اخیر بحث برسرماندن یا جدایی عزیزبک آمانوف پیرامون تیم استقلال بسیار بود.
برخی اعتقاد داشتند که آمانوف باید از استقلال برود و برخی هم براین باورند که این بازیکن به دلیل سوابق مطلوبی که در دوران مربیگری مجیدی در ترکیب استقلال داشت، همچنان می‌تواند منشأ تحولاتی در ترکیب استقلال باشد. این تحلیل‌ها همگی برای ساپینتو هم ترجمه شده و سرمربی استقلال نیز درجریان ماجراهای دوروبرآمانوف هست اما اینکه او حاضر به بازی دادن به هافبک ازبک شود یا خیر مشخص نیست و امروز روشن خواهد شد که آیا این بازیکن دوباره در ترکیب استقلال قرار خواهد گرفت یا خیر؟!
آمانوف فصل پیش یکی از مهره‌های مجیدی بود و سرمربی سابق استقلال بارها از این بازیکن بهره گرفت اما درفصل جاری آمانوف فقط سه‌دقیقه برای استقلال بازی کرده و مشخص نیست چرا دراندیشه‌های ساپینتو جایی ندارد.
 


Page Generated in 0.0051 sec