printlogo


کد خبر: 265822تاریخ: 1401/11/13 00:00
خیلی خوشحالیم آقای تاج

علی جوادی
روزنامه نگار
اجلاس کنفدراسیون فوتبال آسیا دیروز در منامه بحرین برگزار شد و مهدی تاج باز هم نایب رئیس آسیای میانه فوتبال قاره کهن شد. خیلی خوشحالیم که رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان دوباره نایب رئیس کنفدراسیون شد؛ اما خیلی خوب است اگر آقای رئیس به مردم بگوید خاصیت حضور او در این سمت برای ایران چه بوده است. چند میزبانی برای ایران گرفته و چه امتیازهایی را متوجه فوتبال ایران کرده است.
جیانی اینفانتینو، رئیس فیفا که دو بار در صفحه اجتماعی‌اش از نام مجعول برای خلیج‌فارس استفاده کرده بود، باز هم در این اجلاس از نام مجعول برای خلیج‌فارس استفاده کرد.
آقای تاج خیلی خوب است که شما نایب رئیس قاره هستید؛ اما می‌توانید بگویید برای ایران و مردم کشورتان چه کرده‌اید؟ می‌توانید بگویید چند میزبانی برای ایران گرفته‌اید؟
آقای رئیس، شما حتی نمی‌توانید از حقانیت یک نام تاریخی که همه اسنادش در دل تاریخ حک شده، دفاع کنید. نایب رئیسی شما چه فایده‌ای برای ما دارد وقتی در میانه همان اجلاسی که شما برای نایب رئیسی انتخاب می‌شوید به مردم ایران و تاریخش توهین می‌کنند؟
آقای تاج شما رئیس کنفدراسیون هم که بشوید فقط برای خودتان شده‌اید چون ما تا فواید محسوس و عملی برای کشور را نبینیم باورمان نمی‌شود که شما قدمی برای ما برداشته‌اید.
آقای تاج، رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا را ببینید و از او درس بگیرید. از وقتی رئیس فوتبال قاره آسیا شد، امتیازی نمانده که به هم قبیله‌ای‌هایش نداده باشد. در اوج کشمکش میان ایران و عربستان، او میزبانی‌های ملی و باشگاهی را از ایران گرفت و همه را به عربستان داد. این یعنی رفته آنجا تا برای عرب‌ها کاری کند. شیخ سلمان کاملاً در خدمت فوتبال و منافع کشورهای عربی است و همه کار برای قدرت گرفتن آنها کرده و می‌کند؛ اما شما آقای رئیس فدراسیون فوتبال ایران که نایب رئیس آسیا هستید برای ایران و فوتبال و مردم فوتبالدوستش چه کرده‌اید؟ ما و مردم دوست داریم بدانیم خاصیت حضور شما روی آن صندلی برای ما چه بوده است.
آقای تاج، این پست‌ها تا زمانی که در خدمت منافع ایران نباشد، پشیزی ارزش ندارد. این را بدانید که مردم از شما خیلی انتظار داشته و دارند. با خود فکر کنید آیا در خدمت تحقق انتظار مردم بوده‌اید؟ در مورد این موضوع خوب فکر کنید بلکه این یک سال و چند ماه آخر حضورتان در فوتبال ایران کمی از اشتباهات گذشته را جبران کنید. شما که دلارهای خوب از آسیا گرفته‌اید، برای فوتبال ایران چه کرده‌اید غیر از آن قرارداد تأسف‌برانگیز با ویلموتس بلژیکی که صدها میلیارد از خزانه کشور کم کرد؟ فکر کنید و به مردم جواب بدهید.

 


Page Generated in 0.0065 sec