printlogo


کد خبر: 265807تاریخ: 1401/11/12 00:00
خبر

اظهارنظر جالب خرید جدید پورتو
طارمی الگوی من است
لوان بریتو بازیکن جوان و 20 ساله برزیلی از فلومیننزه به پورتو پیوست اما قرار است مجدداً و به مدت 18 ماه، به صورت قرضی به فلومیننزه برزیل برگردد و پس از کسب تجربه بیشتر، دوباره به جمع بازیکنان اژدها اضافه شود. مراسم معارفه این بازیکن برگزار شد و لوان بریتو 20 ساله خوشحالی خود را از پیوستن به باشگاهی به بزرگی پورتو و اینکه توانست گلزنی را از بازیکنانی مانند اوانیلسون و طارمی یاد بگیرد، پنهان نکرد. او گفت: «این یک لحظه منحصر به فرد در زندگی من است. من بسیار خوشحالم که به باشگاهی به بزرگی پورتو پیوستم و امیدوارم بتوانم شادی زیادی را برای هواداران این باشگاه پرافتخار به ارمغان بیاورم.»
این بازیکن در گفت‌و‌گو با رسانه‌های رسمی پورتو گفت: «طارمی برای من یک الگو است. همچنین اوا نیلسون. او از همان تیمی که من در آن حضور دارم (فلومیننزه) به پورتو آمده است. امیدوارم به سطح طارمی و اوانیلسون برسم تا هواداران را خوشحال کنم. امیدوارم بتوانم برای پورتو به بازیکنی مهم تبدیل شوم و جام‌های زیادی با تیم بگیرم.»


کولاک با مدافعان ایرانی
الاهلی تمام جوایز را درو کرد
 نشریه «استاد الدوحه» قطر با اتمام مسابقات هفته دوازدهم لیگ ستارگان به معرفی بهترین‌های هفته پرداخت. تیم الاهلی با حضور شجاع خلیل‌زاده و محمدحسین کنعانی‌زادگان در این هفته عملکرد درخشانی داشت و موفق شد ام‌صلال را با نتیجه 3 بر یک شکست دهد. دو بازیکن تیم ملی ایران در این بازی 90 دقیقه بازی کردند. کنعانی‌زادگان در این بازی موفق شد یکی از گل‌های الاهلی را به ثمر برساند.
نشریه استاد‌الدوحه در معرفی بهترین مربی و بازیکن هفته لیگ ستارگان به تیم الاهلی رجوع کرد و نیوشا سرمربی الاهلی را بهترین مربی و سفیان هنی بازیکن الاهلی را بهترین بازیکن معرفی کرد.


قرارداد قلی‌زاده با کاسیم‌ پاشا
سومین بازیکن ایرانی در ترکیه
علی قلی‌زاده در هفته‌های اخیر درخواستش را برای ترک شارلروا به مدیران ایرانی این باشگاه ارائه کرده بود و حتی در دو بازی گذشته این تیم در لیست ۲۰ نفره «فلیس مازو» سرمربی این تیم حضور نداشت.
گویا مدیران شارلروا با انتقال قرضی قلی‌زاده به کاسیم پاشا موافقت کرده‌اند و مدیربرنامه این بازیکن هم به زودی برای امضای قرارداد راهی ترکیه می‌شود.
قلی‌زاده هر چند در جام جهانی عملکرد خوبی داشت و یک پاس گل به نام خود ثبت کرد اما در این فصل از مسابقات لیگ بلژیک تنها یک گل زد و یک پاس گل داد تا عملکرد دور از انتظاری داشته باشد. این بازیکن تا سال ۲۰۲۵ با شارلروا قرارداد دارد و در صورت انتقال به لیگ ترکیه، به دیگر بازیکنان تیم ملی ایران یعنی مجید حسینی و علی کریمی اضافه می‌شود که در حال حاضر در تیم کایسری‌اسپور (رده هفتم جدول) بازی می‌کنند.
 


Page Generated in 0.0052 sec