printlogo


کد خبر: 265806تاریخ: 1401/11/12 00:00
نگاهی به شرایط لژیونرهای فوتسال در اسپانیا
درخشش احمد عباسی، دلهره اولاد‌قباد و طیبی

امیررضا همایون
روزنامه نگار
فصل جدید فوتسال اسپانیا سه میهمان ناخوانده داشت، سه بازیکنی که پس ازعملکرد مطلوب تیم ملی فوتسال ایران در جام جهانی 2021 لیتوانی به‌عنوان لژیونر به لیگ این کشوررفته بودند و تا به اینجا هم عملکرد خوبی چه از لحاظ آماری و عملکردی از خودشان به نمایش  و موفق شدند دراولین فصل حضورشان در یکی از پرفشار‌ترین لیگ‌های فوتسال عملکرد خوبی را ارائه دهند، موضوعی که تحسین کارشناسان این رشته را به همراه داشت، تمام این موضوعات جامعه فوتسال ایران را امیدوار می‌کند که این سه بازیکن ایرانی به باشگاه‌های بزرگتری از پالما و واین آلبانی برسند.
این هفته اما شرایط به وفق مراد دو لژیونر ایران که در تیم فوتسال پالما عضویت دارند، نبود. پالما نماینده جزیره مایورکا در لیگ داخلی این کشور که  از ابتدای فصل رقابت تنگاتنگی را با بارسلونا برای کسب عنوان قهرمانی آغاز کرده است.
البته نوسان‌های این تیم در چند هفته اخیر و پیروزی‌های متوالی بارسلونا کار را برای پالما سخت کرده است، شرایطی که در این هفته هم ادامه داشت و پالما در کمال تعجب درخانه خودش با نتیجه 2 بر 2 مقابل حریفش به تساوی رسید تا یک پیروزی مهم را از دست بدهد، تساوی‌ای که برای پالما به قیمت بیشتر شدن فاصله‌اش با بارسلونا شده است، امتیازی که بدون شک جبران آن برای شاگردان آنتونیو وادیو در ادامه فصل دشوار‌تراز گذشته خواهد بود.
همانطور که پیش‌ترگفته شد فوتسال ایران در این فصل رقابت‌های اسپانیا لژیونردارد و سعید احمد عباسی دیگر بازیکن ایرانی حاضر در لیگ اسپانیا در تیم واین آلبانی عضویت دارد،  تیمی که از قدرت کمتری نسب به پالما برخوردار است اما آنها در این هفته برخلاف پالما که بازی خوبی را پشت سر نگذاشت، مسابقه خوبی را پشت سرگذاشت وموفق شد با گلزنی سعید احمد عباسی بازیکن ایرانی خودش به پیروزی برسد و به رتبه سوم جدول رتبه‌بندی رسید.

 


Page Generated in 0.0044 sec