printlogo


کد خبر: 265801تاریخ: 1401/11/12 00:00
انتخاب درست

امیررضا همایون
خبرنگار ورزشی
یکی از سرمربیان خارجی که حوالی جام جهانی قطر به فوتبال ایران آمد، پاکو خمس اسپانیایی بود؛ مربی که سابقه درخشانی در لالیگا داشت و به‌عنوان جانشین قربان بردیف که فوتبال ایران را به مقصد سوچی روسیه ترک کرده بود، به تبریز آمد. بدون تردید هیچ‌کس فکر نمی‌کرد خمس در این مدت کوتاه با این تیم نتایج خوبی کسب کند و حتی گزینه هدایت تیم ملی فوتبال ایران هم بشود. کسب این نتایج مطلوب در این مدت کوتاه نشان می‌دهد که محمدرضا زنوزی مالک تی‌تی‌ها برخلاف انتخاب‌های فصول گذشته که با انتقاد بسیاری همراه بود، این بار انتخاب درستی داشته، انتخابی که به نظر می‌رسد تراکتور را به انتظاری که هواداران از این تیم دارند نزدیک کند یا شاید هم برخی از آنها را محقق کند.
شاگردان پاکو خمس که در هفته‌های اخیر عملکرد خوبی داشته‌اند، این هفته هم در یک بازی سخت به مصاف شاگردان جواد نکونام می‌روند، مسابقه‌ای که برای هر دو تیم سرنوشت‌ساز است و می‌تواند عیار تیم تحت هدایت پاکو خمس را نشان بدهد؛ مسابقه‌ای که در تبریز برگزار می‌شود و باید منتظر ماند و دید خمس و شاگردانش چه نتیجه‌ای در این مسابقه کسب می‌کنند.
به هر حال و بدون توجه به نتیجه بازی این تیم مقابل فولاد می‌توان گفت انتخاب خمس درست‌ترین انتخاب زنوزی در این چند سال است، انتخابی که آنها را از فرش به عرش رساند و در قامت یک مدعی تازه معرفی کرد. تیمی که حالا با خمس فوتبال متفاوتی را ارائه می‌دهد.

 


Page Generated in 0.0051 sec