printlogo


کد خبر: 265789تاریخ: 1401/11/12 00:00
خبر

پریرا به ایران رسید
لئاندرو مارکوس پروچنا پریرا پس از صدور روادیدش، با پرواز ساعت ۸ صبح دیروز به وقت تهران، برزیل را از طریق فرودگاه سائوپائولو به مقصد تهران ترک کرد و قرار بود ساعت 1 بامداد (چهارشنبه) وارد تهران شود. گفتنی است، پریرا که به‌مدت یک فصل و نیم با پرسپولیس قرارداد بسته، همراه همسر و مدیربرنامه‌هایش راهی تهران شده است.

سه پرسپولیسی در تیم جوانان
کادر فنی تیم فوتبال جوانان ایران اسامی ۳۰ بازیکن را برای حضور در این اردو مشخص کرد تا پس از چند روز تمرین بتواند ۲۳ بازیکن نهایی خود را انتخاب کند. در لیست اعلام شده از سوی صمد مرفاوی، نام سه بازیکن تیم جوانان پرسپولیس هم دیده می‌شود. محمد خلیفه، حسین حاجی‌زاده و علیرضا عنایت از پرسپولیس برای شرکت در جام ملت‌های آسیا رده جوانان از تاریخ ۱۴ بهمن ماه لغایت ۴ اسفند در اردو حضور خواهند داشت.
 
درخواست یحیی برای کمک به زلزله‌زدگان
سرمربی پرسپولیس در شروع صحبت‌هایش در نشست خبری دیروز خود گفت: «به خاطر زلزله آذربایجان غربی و شهر خوی تسلیت می‌گویم. مردم در شرایط سختی هستند، از لحاظ سرما، وضعیت مسکن و گرمایشی مشکل دارند و امیدوارم هرچه سریع‌تر این مشکلات برطرف شود. و از همین تریبون از مردم و مسئولان می‌خواهم مشکلات زلزله‌زدگان را هر چه سریع‌تر برطرف کنند. ما هم در باشگاه پرسپولیس هر کمکی از دست‌مان برآید انجام می‌دهیم و هفته آینده اولین کمک باشگاه به این منطقه ارسال می‌شود.»
 
اعتراض گل‌محمدی به برنامه بازی‌ها
چرا ما هر 5،4 روز یک بار بازی می‌کنیم؟
یحیی گل‌محمدی در مورد اینکه بازی پرسپولیس در هفته هفدهم یک روز پس از استقلال برگزار شد اما اکنون این تیم باید یک روز پیش از حریفش در هفته هجدهم به زمین برود، پاسخ داد: «از باشگاه خواسته‌ام در مورد برنامه‌ریزی مسابقات با مسئولان فدراسیون و سازمان لیگ صحبت کند، متأسفانه اتفاقاتی می‌افتد و برنامه‌های عجیب و غریبی برای پرسپولیس در نظر گرفته می‌شود که فقط ما از آن آسیب می‌بینیم. با خود سهیل مهدی هم صحبت کردم، از باشگاه نیز خواستم نسبت به این مسائل مقداری حساس‌تر باشد. مهم است تیم‌ها با استراحت خوب و در ساعت مناسب مقابل رقیبان قرار بگیرند. نمی‌دانم اصلاً چرا چنین برنامه‌هایی اتفاق می‌افتد. جوری برنامه‌ریزی کردند که تیم ما باید 5،4 روز بعد و تیمی دیگر یک هفته بعد بازی کند. دلیل این اتفاق را نمی‌دانم. ممکن است در یک ماه آینده یا شاید هم نزدیک‌تر شرایط خیلی سخت‌تری برای ما به وجود بیاید، زیرا پیش‌برنامه‌هایی داده‌اند که واقعاً جای تأسف دارد. امیدوارم این مسائل هرچه سریع‌تر برطرف شود. »


Page Generated in 0.0053 sec