printlogo


کد خبر: 265782تاریخ: 1401/11/12 00:00
دربی شمالی‌ها در هوای بارانی

بازی ملوان بندرانزلی و نساجی مازندران نه تنها برای جدول مهم و حساس است، بلکه برای شمالی‌ها هم حساسیت خاصی دارد. ملوانی‌ها که در بازی هفته قبل مقابل استقلال، با 4 گل شکست خوردند این هفته به‌دنبال جبران هستند. ملوان اگر بتواند در این بازی 3 امتیاز را کسب کند، شانس این را دارد که چند پله در جدول صعود داشته باشد و حتی جایگاه نساجی را در جدول بگیرد.
البته شاگردان مازیار زارع کار سختی مقابل نساجی خواهند داشت، چراکه تیم حمید مطهری در هفته‌های اخیر نتایج خوبی کسب کرده و توانسته امتیازات مهمی به دست بیاورد.
البته این تیم در بازی هفته گذشته مقابل سپاهان شکست خورد اما یک بازی جالب انجام داد که هواداران این تیم را امیدوار کرد.
نساجی اگر بتواند در این بازی به پیروزی برسد شانس کمی برای صعود محسوس در جدول خواهد داشت اما بخوبی می‌داند از دست دادن امتیاز در این بازی می‌تواند کار را در ادامه راه سخت کند. ملوان و نساجی در سال‌های اخیر بارها مقابل هم قرار گرفتند که پیروزی‌هایشان مقابل هم تقریباً برابر بوده. تقابل این 2 تیم در بازی رفت هم با تساوی به پایان رسید. یک تساوی پر گل که باید دید در بازی برگشت به چه صورت خواهد شد. گفته می‌شود امروز هوا بارانی خواهد بود که باید دید جدال این 2 تیم شمالی به چه صورت انجام خواهد شد. تیم‌هایی که به هوای بارانی و زمین گل‌آلود عادت دارند.
 


Page Generated in 0.0047 sec