printlogo


کد خبر: 265767تاریخ: 1401/11/12 00:00
پایان صبر النصری‌ها یا توطئه الاتحاد
چه کسی پیراهن رونالدو را لگد کرد؟


ایمان گودرزی
روزنامه نگار
کریستیانو رونالدو پس از شکست 3-1 النصر مقابل الاتحاد در سوپرجام عربستان سعودی مورد انتقادهای شدیدی قرار گرفت. به نظر می‌رسد هنگامی که رونالدو قرارداد گرانقیمت خود را با تیم عربستانی امضا می‌کرد، کسی به او نگفته بود که در کشورهای عربی با وجود پول زیادی که وجود دارد، صبر معنای زیادی ندارد، اما به هر حال شاید انتظار می‌رفت به این فوق ستاره پرتغالی فرصت بیشتری داده شود.
پس از کنار رفتن النصر از سوپرجام عربستان ویدیویی در شبکه‌های مجازی منتشر شد که هواداران این تیم در حال لگد کردن پیراهن کریستیانو رونالدو هستند و یک نفر آن وسط فریاد می‌زند: «از اینجا برو.».
پس از انتشار این ویدیو حالا کلیپ جنجالی یکی از مدیران النصر لو رفته که از نتیجه بازی بسیار عصبانی است و می‌گوید: «من 200 میلیون یورو خرج کردم و او [رونالدو] فقط این را می‌داند که چطور بگوید «Siiiuuu» (خوشحالی معروف رونالدو).»
ستاره پرتغالی پس از جدایی توافقی در ماه نوامبر از منچستریونایتد، حالا فرصت کسب اولین عنوان خود را در خاک عربستان سعودی از دست داد.

او هوادار النصر نبود!
کریستیانو که هنوز اولین گل رسمی خود را برای عربستانی‌ها به ثمر نرسانده است و در شکست مقابل التحاد موقعیتی را از دست داده بود که می‌توانست روند بازی را تغییر دهد، حتی به خاطر این موقعیت از دست رفته توسط سرمربی تیم رودی گارسیا توبیخ
شد.
پس از اینکه هواداران از عملکرد سوپراستار خود ناراضی بودند، ویدیویی منتشر شد که هواداران النصر در حال لگد کردن پیراهن ستاره ناکام خود هستند، اما شواهد نشان می‌دهد که این اقدام بیشتر یک حرکت تحریک‌آمیز از طرف هواداران الاتحاد بوده است.
 در حالی که می‌توان به هواداران النصر این حق را داد که از عملکرد رونالدو مخصوصاً با موقعیت مسلمی که از دست داد، ناراحت باشند اما لگد کردن پیراهن ستاره گرانقیمت کمی بیش از حد تصنعی به نظر می‌رسد.
یک دلیل محکم‌تر در مورد ابهام‌برانگیز بودن این ویدیو این است که اگر به لباس‌هایی که فرد مورد نظر در ویدیو پوشیده نگاه کنید، رنگ‌ها بیشتر به رنگ لباس‌های الاتحاد شبیه است و آنها روسری‌ها و پرچم‌هایی به رنگ‌های باشگاه خود به سر دارند. اکثر رنگ‌ها در این ویدیو مشکی و زرد است که رنگ تیم الاتحاد است در حالی که هواداران النصر لباس‌هایی با رنگ آبی و زرد بر تن دارند.
 


Page Generated in 0.0046 sec