printlogo


کد خبر: 265761تاریخ: 1401/11/12 00:00
مأموریت غیرممکن ناتینگهام فارست
همان منچستر همیشگی

ناتینگهام فارست در بازی امشب در دور برگشت مرحله نیمه‌نهایی جام اتحادیه انگلیس با مأموریت غیرممکن روبه‌رو است و باید در اولدترافورد باخت 3 بر صفر بازی رفت را جبران کند. از طرف دیگر منچستریونایتد همان تیمی شده که هواداران در تمام سال‌های بعد از سر الکس فرگوسن آرزویش را داشتند؛ تیمی که دلچسب بازی می‌کند و خوب نتیجه می‌گیرد. یونایتد با آنکه در دو بازی لیگ قبل از دیدار رفت، نتوانسته بود کریستال پالاس و آرسنال را شکست دهد و اعتماد به نفس بالایی نداشت، در سیتی گراوند سه گل زد تا یک پایش را در فینال بگذارد. مارکوس رشفورد، ووت وگهورست و برونو فرناندز گل‌های میهمان را در آن بازی زدند. اریک تن هاخ در روزهای حضورش روی نیمکت آژاکس-که تازه جانشین او آلفرد شرودر را اخراج کرده است- با بردن جام غریبه نبود، حالا با رساندن یونایتد به نخستین جام بعد از شش سال 180 درجه فاصله دارد. یونایتد در آخرین بازی خود در دور چهارم جام حذفی 3 بر یک ریدینگ را شکست داده و رویای قهرمانی دوگانه کاملاً دست یافتنی است. یونایتد که حالا 19 بازی پشت سر هم در رقابت‌های مختلف موفق به گلزنی شده، در یک‌هشتم‌نهایی جام حذفی، هشتم اسفند میزبان وستهم است.  هیچ تیمی که با سه گل در نیمه‌نهایی جام اتحادیه به پیروزی رسیده در بازی برگشت حذف نشده اما شاید هواداران خرافاتی‌تر یونایتد خیلی خوشحالی نکنند چون در هر سه بار که یونایتد بازی رفت و برگشت نیمه‌نهایی را برده، در فینال بازنده بوده. از طرف دیگر، تیم استیو کوپر یک هفته کامل وقت داشته چون در دور سوم جام حذفی انگلیس برابر بلکپول باخت تحقیرآمیزی را متحمل شد. فارست اگر بازنده این مرحله باشد، باز هم بهترین دستاورد خود بعد از 31 سال در جام اتحادیه را رقم می‌زند. آنها در فینال 1991-1990 به همین منچستریونایتد باختند و حالا امید دارند بازیکنان میزبان دچار غرور شوند.
فارست در هشت بازی آخرش با یونایتد شکست خورده و آخرین بار در سال 1995 با امتیاز از اولدترافورد برگشته است.

اخبار تیمی
برد مقابل ریدینگ بی‌هزینه نبود و کریستین اریکسن به زحمت زمین را ترک کرد؛ بعید است با یک بازگشت معجزه‌آسا به بازی امشب برسد. او به دونی فان دبیک، اکسل توانزبه، آنتونی مارسیال و دیوگو دالو ملحق می‌شود ضمن اینکه وضعیت جیدون سانچو مبهم است مثل اسکات مک تامینای و لوک شاو که بازی جام حذفی را از دست دادند.
فرد شاید جای اریکسن را بگیرد و تن هاخ احتمالاً به خاطر برتری سه‌گله بازی رفت به امثال آنتونی الانگا و آلخاندرو گارناچو فرصت بازی بدهد. مورگان گیبز وایت مهاجم فارست در بازی رفت مصدوم شد و اگرچه میزان آسیب‌دیدگی او هنوز مشخص نشده اما احتمالاً به این بازی نمی‌رسد، شاید در غیاب او جسی لینگارد بتواند مقابل تیم سابقش به میدان برود. فارست چند مصدوم دیگر نیز دارد از جمله دین هندرسون، دروازه‌بان قرضی منچستریونایتد که اگر آماده بود هم براساس قراردادش نمی‌توانست بازی کند. رایان بیتس هم بازی رفت را به‌دلیل بیماری از دست داد و معلوم نیست برای بازی امشب چه وضعیتی دارد.

ترکیب احتمالی
منچستریونایتد: دخئا؛ وان بیساکا، مارتینس، واران، شاو؛ کاسمیرو، فرد؛ الانگا، فرناندز، گارناچو؛ وگهورست
ناتینگهام فارست: هنسی؛ اوریه، وورال، بولی، لودی؛ مانگالا، دانیلو، فرویلر؛ اسکارپا؛ جانسون، لینگارد
 


Page Generated in 0.0052 sec