printlogo


کد خبر: 265757تاریخ: 1401/11/12 00:00
خبر

هفته 23 لیگ برتر والیبال
رقابت های حساس در ارومیه و سیرجان
هفته بیست‌وسوم لیگ برتر والیبال مردان ایران چهارشنبه، ۱۲ بهمن با هفت دیدار در شهرهای گرگان، اصفهان، ارومیه، گنبد، تهران، اردکان و سیرجان پیگیری می‌شود.
پیش از دیدارهای این هفته سه تیم بالایی جدول صعود خود به پلی­ آف را قطعی کرده و پنج سهمیه دیگر در هفته­‌های آتی تعیین تکلیف خواهد شد.
تیم هورسان رامسر که در حال حاضر با ۱۴ برد و ۴۱ امتیاز در رتبه چهارم جدول قرار دارد، با پیروزی در این هفته می‌­تواند تبدیل به چهارمین تیم صعود کننده به مرحله حذفی لقب بگیرد. هورسان امروز میهمان فولاد سیرجان است که با ۱۲ برد و ۳۷ امتیاز جایگاه هفتم را به خود اختصاص داده است. هورسان در مسابقه دور رفت سه بر یک به پیروزی رسید و این هفته در تلاش برای تکرار این برد در خانه حریف است. فولاد سیرجان هم برای تثبیت جایگاه خود در جدول نیاز به پیروزی در این رقابت حساس دارد.
تیم شهداب یزد هم که روز یکشنبه پیکان را در یزد از پیش رو برداشت، میهمان شهرداری ارومیه خواهد بود. شهرداری ارومیه پس از باخت‌­های
هفته­‌های اخیر، برای زنده ماندن شانس صعود خود به پلی‌­آف و بالا آمدن از رده دهم، نیاز مبرمی به پیروزی برابر تیم پرقدرت شهداب دارد. ارومیه‌ای‌ها البته در شهر خود به مدعیان لیگ امسال هم رحم نکرده‌­اند و همین سه هفته پیش پیکان را در سه ست پیاپی شکست دادند.
در دیگر دیدارهای مهم این هفته تیم صدرنشین جدول یعنی هراز در گرگان میهمان پاس خواهد بود. پیکان در تهران میزبان نیان الکترونیک است و ایفاسرام در اردکان از راه یاب ملل مریوان پذیرایی می­‌کند.
دیدار پاس گرگان با لبنیات هراز آمل ساعت ۱۶ برگزار خواهد شد و سایر دیدارها از ساعت ۱۵ آغاز می‌شوند.
برنامه کامل هفته بیست‌وسوم:
گیتی‌پسند اصفهان – مس رفسنجان
شهرداری ارومیه – شهداب یزد
شهرداری گنبد – سایپا تهران
پیکان تهران – نیان الکترونیک خراسان
ایفاسرام اردکان – راه‌یاب ملل مریوان
فولاد سیرجان ایرانیان – هورسان رامسر
پاس گرگان – لبنیات هراز آمل

مدال روس‌ها در هانگژو محاسبه نمی‌شود
با موافقت کمیته بین‌المللی المپیک، قرار است کاروان روسیه در بازی‌های آسیایی هانگژو شرکت کند؛ حضوری که برای بسیاری از کشورها از جمله ایران اهمیت ویژه‌ای دارد. رده‌بندی این بازی‌ها برای کشورهای آسیایی مهم است و حضور روسیه روی این رده‌بندی تأثیر می‌گذاشت. این مسأله در حالی نگرانی کشورهای برتر ورزش آسیا را در پی داشت که حالا گفته می‌شود، قرار نیست مدال‌های روسیه در جدول رده‌بندی مدال‌ها محاسبه شود. قرار است روسیه با کاروانی 500 نفره در بازی‌های آسیایی هانگژو که شهریورماه سال آینده برگزار می‌شود، شرکت کند.


Page Generated in 0.0049 sec