printlogo


کد خبر: 265756تاریخ: 1401/11/12 00:00
صعود پیکان به فینال لیگ والیبال بانوان
امیدهای سریک با برد دراماتیک زنده ماند


دیدارهای نیمه نهایی لیگ والیبال بانوان در شرایطی برگزار شد که پیکان با برد دوم مقابل ذوب آهن جواز حضور در فینال را کسب کرد و سریک در یک بازی دراماتیک، با شکست سایپا کار را به بازی سوم کشاند.

صعود پیکان به فینال
درنخستین دیدار دیروز تیم ذوب‌آهن اصفهان میزبان شاگردان نیلوفر رشیدی در تیم پیکان بود. این دو تیم در حالی به مصاف هم رفتند که پیکان در دیدار رفت پیروز شده بود و در بازی دیروز هم موفق شد با حساب سه بر صفر (۲۵ بر ۱۸، ۲۵ بر ۱۹ و ۲۵ بر ۱۵) به برتری برسد.
به این ترتیب پیکان با کسب دو پیروزی در دیدارهای رفت و برگشت به‌عنوان نخستین تیم به فینال لیگ برتر والیبال زنان رسید.

امیدهای سریک زنده ماند
در دومین دیدار این هفته هم تیم سریک گنبد در سالن فدراسیون والیبال به مصاف سایپا رفت. بازی حساسی که سریک را تا یک قدمی باخت برد اما در نهایت با حساب سه بر دو (۲۶ بر ۲۴، ۲۷ بر ۲۵، ۱۸ بر ۲۵ و ۲۶ بر ۲۴ و ۱۸ بر ۱۶) به سود تیم میهمان به پایان
رسید.
سریک در حالی تیم پیروز میدان شد که در ست پنجم با نتیجه 14 بر 12 از حریف عقب بود اما در نهایت با نتیجه 18 بر 16 پیروز شده و کار را به بازی سوم در گنبد بکشاند. رقابتی که یکشنبه آینده برگزار خواهد شد.
برد دراماتیک سریک با اشک شوق بازیکنان و کادر فنی این تیم همراه بود و مادر سردار آزمون (مالک تیم سریک) که در سالن مسابقه حضور داشت، به شاگردانش تبریک گفت و آنها را در آغوش گرفت.
دیدار روز یکشنبه سایپا و سریک، چهره دومین فینالیست لیگ برتر را مشخص خواهد کرد که باید در رقابت نهایی به مصاف پیکان برود.


Page Generated in 0.0049 sec