printlogo


کد خبر: 265751تاریخ: 1401/11/12 00:00
خبر

تغییر دبیر پارالمپیک بدون اطلاع هیأت اجرایی!
محمد تابع سرپرست دبیری کمیته ملی پارالمپیک در حالی از سوی رئیس کمیته ملی پارالمپیک کنار گذاشته شده که اعضای هیأت اجرایی در جریان این تغییرات نبودند. غفور کارگری ۲۲ آذر امسال در حالی با کسب ۳۹ رأی از ۵۰ رأی مأخوده به‌مدت ۴ سال به عنوان رئیس کمیته ملی پارالمپیک انتخاب شد که در جریان برگزاری مجمع محمد تابع را که در زمان محمود خسروی وفا دبیر اجرایی کمیته ملی پارالمپیک بود، به‌عنوان سرپرست دبیری منصوب کرد. در حالی که قرار بود بعد از تشکیل جلسه هیأت اجرایی، کارگری وضعیت دبیر کمیته ملی پارالمپیک را مشخص کند، طی چند روز گذشته بدون اطلاع اعضای هیأت اجرایی با کنار گذاشتن محمد تابع و مشخص نکردن جایگزین او، سبب اعتراض برخی از اعضای هیأت اجرایی نسبت به این تغییر و تحولات شده است. محمد تابع با تأیید این خبر می‌گوید: «چند روزی است که دیگر سرپرست دبیر اجرایی کمیته ملی پارالمپیک نیستم و اطلاع هم ندارم چه کسی مسئولیت دبیر اجرایی را برعهده خواهد گرفت.»
 
سهرابی رئیس کمیسیون بین‌الملل کمیته ملی المپیک شد
هیأت اجرایی کمیته ملی المپیک، رئیس کمیسیون بین‌الملل کمیته ملی المپیک را معرفی کردند. بر همین اساس، سهرابی دستیار ویژه وزیر امور خارجه به‌عنوان رئیس کمیسیون بین‌الملل کمیته ملی المپیک منصوب شد. دوازدهمین جلسه هیأت اجرایی کمیته ملی المپیک صبح دیروز سه‌شنبه در کمیته ملی المپیک برگزار شد و عبدالله سهرابی به‌عنوان رئیس کمیسیون بین‌الملل کمیته ملی المپیک معرفی شد. سهرابی دستیار ویژه وزیر امور‌خارجه است و پیش از این استاندار استان مرکزی بوده است.

تنور انتخابات بوکس داغ شد صالحی با احدی و رحمانی آمد
ثبت‌نام از کاندیداهای حضور در انتخابات ریاست فدراسیون بوکس در حالی امروز به پایان می‌رسد که روز سه‌شنبه با ثبت‌نام نایب رئیس فدراسیون بوکس وارد فاز جدیدی شد. انتخابات فدراسیون بوکس در روزهای گذشته طرفدار زیادی نداشت تا این‌که روز دوشنبه شهریار رحمانی و رضا مهدی‌پور با حضور در فدراسیون بوکس ثبت‌نام خود را تکمیل کردند. این دو نفر اولین نفراتی بودند که بعد از 8 روز در انتخابات ثبت‌نام می‌کردند. روز سه‌شنبه هم سیامک صالحی نایب رئیس فدراسیون بوکس در نهمین روز از ثبت‌نام کاندیداهای ریاست این فدراسیون، رسماً به انتخابات ورود کرد تا معادلات جدیدی در این انتخابات رقم بخورد. تا چند روز پیش روح‌الله حسینی سرپرست فعلی فدراسیون گزینه جدی حضور در انتخابات بود اما حالا با ثبت‌نام سیامک صالحی نایب رئیس فدراسیون رقابت او با حسینی سرپرست فدراسیون که امروز ثبت‌نام می‌کند، دیدنی می‌شود. شهریار رحمانی دبیر سابق به‌عنوان نایب رئیس و اکبر احدی سرمربی سابق تیم ملی بوکس هم به‌عنوان کارشناس خبره در لیست صالحی قرار دارند.


Page Generated in 0.0051 sec