printlogo


کد خبر: 265745تاریخ: 1401/11/12 00:00
استقلال


همرنگ، سوت بازی استقلال را به صدا در می‌آورد
با اعلام کمیته داوران قرار است بازی دو تیم استقلال و مس کرمان که ساعت 17 در کرمان برگزار می‌شود را یاسر همرنگ داور تهرانی لیگ سوت بزند. تقریباً از ابتدای فصل تاکنون بازی نبوده که در لیگ برگزار شود و تیم‌ها به قضاوت‌ها اعتراض نداشته باشند.
در صدر معترضان هم تیم استقلال قرار دارد که معتقد است در حق تیمش اجحاف می‌شود. به همین دلیل کمیته داوران برای انتخاب داوران لیگ برتر باید وسواس بیشتری به خرج دهد تا میزان اعتراضات را به حداقل برساند.
البته در نهایت بعد از هر اعتراضی هم گفته می‌شود تنها راه خلاص شدن از جنجال‌ها ورود کمک‌داور ویدیویی است؛ اتفاقی که باید با همت باشگاه‌ها اجرایی شود و قطعاً هم پول زیادی می‌خواهد. اما حالا که این سیستم در کشور ایران ورود نکرده و داوران حتی در بیشتر مواقع از داشتن هدست هم محروم هستند، بهتر است که تیم‌ها کمی سعه صدر داشته و کمتر در کنار زمین برای داور بازی حاشیه درست کنند.
قطعاً با وجود شخصی مثل ساپینتو در کنار زمین کار یاسر همرنگ سخت است و انرژی زیادی باید بگذارد تا سرمربی هیجانی استقلال را در کنار زمین آرام نگه دارد.


سه بازیکن استقلال در اردوی تیم ملی
محمدرضا ترابی، مهران فیض آبادی و مهدی طایفه سه بازیکنی هستند که از تیم استقلال به اردوی نهایی تیم جوانان ورود کردند. تیم جوانان خودش را برای بازی‌های جام ملت های آسیا و انتخابی جام جهانی آماده می‌کند. این سه بازیکن که در حال حاضر ملی پوش شده‌اند می‌توانند برای تیم بزرگسالان هم اندوخته خوبی باشند و استقلال روی استعدادهای خود برای آینده حساب باز کند. پیش از این هم بازیکنانی بودند که در تیم‌های پایه حضور داشتند و توانستند از تیم‌های پایه به بزرگسالان راه پیدا کنند.


ورزشگاه امام رضا در اختیار استقلال
با مساعدت شهرداری  ورزشگاه امام رضا(ع) در اختیار تیم استقلال قرار دارد تا در نهایت کارهای حقوقی آن انجام شود. هر ساله تیم استقلال خصوصاً در زمستان به‌دلیل بارندگی خانه به دوش است و محل تمرینی ثابتی ندارد. کمپ ناصر حجازی، ورزشگاه امام رضا(ع) و مجموعه انقلاب سه جایی است که استقلال در آن تمرین می‌کند. اما برای این که استقلال مجبور نشود هر بار در یک ورزشگاه تمرین کند، نیاز دارد تا ورزشگاه اختصاصی داشته باشد . این‌طور که گفته می‌شود اگر کارهای حقوقی ورزشگاه امام رضا(ع) آماده شود، این مجموعه می‌تواند به‌صورت ثابت در اختیار استقلال باشد.
 البته ورزشگاه اصلی استقلال برای انجام بازی‌های لیگ برتر، ورزشگاه آزادی است که به تازگی نیز این ورزشگاه برای استفاده استقلال تمدید شده است.
 


Page Generated in 0.0055 sec