printlogo


کد خبر: 265738تاریخ: 1401/11/12 00:00
استقلال

نونهالان استقلال با رأی استیناف سقوط کرد
حواس فتح‌الله‌زاده به آکادمی استقلال هست؟
در پی استفاده تیم نونهالان استقلال از یک بازیکن غیر مجاز، کمیته استیناف این باشگاه را در این پرونده متخلف دانست و رأی به محرومیت آبی‌ها داد. یکی از بازیکنان نونهالان استقلال که به جای برادرش در این تیم بازی می‌کرد باعث شد تا استقلال محکوم شود و این تیم به رده 12 جدول سقوط کند. گفتنی است تیم نونهالان استقلال در چند بازی از این بازیکن غیر مجاز استفاده کرده بود. این مسأله می‌تواند زنگ خطر را برای آکادمی استقلال به صدا در آورد. فتح‌الله‌زاده باید حواسش به  تیم‌های پایه هم باشد وگرنه همین مشکلات گریبان استقلال را
می‌گیرد.
 

شورای تأمین برای بازی استقلال و مس تصمیم می‌گیرد
سکوها پر می‌شود؟
شورای تأمین استان کرمان به زودی اعلام می‌کند که مجوز بازی با تماشاگر را صادر می‌کند و یا اینکه بازی استقلال و مس کرمان بدون تماشاگر برگزار می‌شود.
با توجه به نامه مهدی تاج (رئیس فدراسیون) قرار شد که بازی‌های لیگ برتر با حضور تماشاگر برگزار شود؛ اما یک طرف این ماجرا شورای تأمین است که باید اجازه دهد بازی استقلال و مس کرمان که در هفته هجدهم لیگ برتر قرار است  در کرمان برگزار شود؛ شرایط حضور تماشاگر را دارد یا خیر.
در بازی استقلال و ملوان هم حضور تماشاگران در استادیوم فراهم شد، اما استقبال کمی از این بازی شد. کارشناسان بر این باور هستند که رقم بالای بلیت‌ها باعث شده تا تماشاگران استقبال چندانی از این مسابقه نکنند! استقلال روز پنجشنبه باید در ساعت 17 به مصاف مس کرمان برود و امیدوار است در این دیدار هم همانند بازی با ملوان روز خوب بازیکنان باشد و آنها بتوانند نوار پیروزی‌های خود را ادامه دهند. استقلال با پیروزی در کرمان می‌تواند امیدوار باشد که همچنان حاشیه امنیت پرسپولیس در صدر جدول را به خطر می‌اندازد.


مخالفت ادامه‌دار آبی‌ها با کارلوس
کی‌روش رفت خیال استقلالی‌ها راحت شد
هواداران استقلال روز گذشته به ادامه سرمربیگری کی‌روش در تیم ملی ایران واکنش منفی نشان دادند و خواستار برکناری او شدند، اما خیلی طول نکشید که کی‌روش خودش با انتشار پستی از فوتبال ایران خداحافظی
کرد.
کی‌روش به همراه تیم ملی در رقابت‌های جام جهانی اصلاً نتایج خوبی نگرفت و از وقتی که تیم ملی به ایران بازگشت هواداران فوتبال از رئیس فدراسیون خواستند با کی‌روش ادامه ندهد. کی‌روش اما خودش روز گذشته با انتشار پستی خداحافظی کرد تا کار تاج برای انتخاب جانشین او راحت شود.


Page Generated in 0.0047 sec