printlogo


کد خبر: 265714تاریخ: 1401/11/11 00:00
خبر


شروع بلیت  فروشی 30 درصد ورزشگاه
بلیت‌فروشی بازی عصر چهارشنبه پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک از ساعت 10 و 30 دقیقه دیروز در سامانه footballeticket.ir آغاز شد و طبق مصوبات، برای این بازی 30 درصد ظرفیت ورزشگاه بلیت فروشی خواهد شد. قیمت بلیت‌ها برای جایگاه VIP پانصد هزار تومان، روبه‌روی جایگاه 150هزارتومان و برای جایگاه‌های پشت دروازه‌ها 50 هزار تومان تعیین شده است.همچنین، بلیت فروشی برای طبقه دوم و همچنین جایگاه که در دست تعمیرات است، غیر فعال است. مسئولان برگزاری مسابقات ضمن تأکید بر پرهیز علاقه‌مندان به حضور در ورزشگاه  قبل از خرید اینترنتی بلیت، یادآور شدند افرادی که بلیت تهیه می‌کنند در صورت تطابق کد ملی، اجازه حضور در ورزشگاه را خواهند داشت.

جراحی زانوی بازیکن امیدها
امیر حسین نوری بازیکن امید پرسپولیس که در تمرینات تیم بزرگسالان نیز شرکت داشت، زانوی خود را به تیغ جراحان سپرد و عمل موفقی را انجام داد. نوری که به‌دلیل پارگی رباط صلیبی چند روزی غایب تمرینات پرسپولیس بود، پس از هماهنگی‌های لازم و برنامه‌های کادر پزشکی تیم فوتبال پرسپولیس، دیروز زانوی خود را در بیمارستان آتیه جراحی کرد.

سیامک برمی گردد؟
شنیده می‌شود یحیی گل‌محمدی تا حدود زیادی از موضع قبلی خود نسبت به سیامک نعمتی کوتاه آمده و احتمال ماندن این بازیکن در جمع سرخ‌پوشان زیاد است. در صورتی که اتفاق خاصی رخ ندهد سیامک نعمتی از بعد از بازی با آلومینیوم اراک مجدداً به تمرینات پرسپولیس بازخواهد گشت تا فوتبال خود را تحت نظر یحیی گل‌محمدی ادامه دهد.

تمرین در هوای پاک
سرخپوشان پایتخت، تمرین دیروز خود را از ساعت ۱۲ در هوای خوب و مطبوع ورزشگاه شهید کاظمی، در سالن بدنسازی و زمین چمن برگزار کردند که این جلسه تمرینی مجموعاً  75 دقیقه طول کشید. بازیکنان ابتدا در سالن بدنسازی حضور یافتند و به‌مدت ۲۰ دقیقه با انجام حرکات کششی و نرمشی، بدن‌ها را گرم و راهی زمین چمن شدند. تمرین دیروز بخش‌های مختلفی داشت شامل؛ پاسکاری‌های کوتاه و ترکیبی، حفط توپ و فوتبال درون تیمی که زیر نظر کادر فنی انجام شد.همچنان سعید صادقی تنها مصدوم تیم است که زیر نظر کادر پزشکی تیم، برنامه‌های خود را دنبال می‌کند. سایر بازیکنان هم بدون مشکل در اختیار کادر فنی بودند. پرسپولیس امروز آخرین تمرین خود پیش از بازی با آلومینیوم را برگزار می کند و پس از آن، به اردو می‌رود.
 


Page Generated in 0.0045 sec