printlogo


کد خبر: 265699تاریخ: 1401/11/11 00:00
خبر



اسپورتینگ انگشتانش را گاز نگیرد
وبسایت footnews بلژیک با اشاره به درخواست علی قلی‌زاده برای جدایی از باشگاه شارلروا به خاطر مشکلات خانوادگی، در گزارشی به بررسی وضعیت این بازیکن پرداخت.
این رسانه با تیتر «اسپورتینگ شارلروا ممکن است انگشتان خود را گاز بگیرد» مطلب خود را منتشر و تأکید کرد قلی‌زاده با وجود عملکرد خوب در جام جهانی، در حال حاضر تنها پیشنهاد باشگاه کاسیم پاشا ترکیه را پیش روی خود می‌بیند.
footnews همچنین با اشاره به پیشنهاد ۷ میلیون یورویی قلی‌زاده در فصل گذشته مدعی شد شارلروا احتمالاً معامله بسیار بدی با این بازیکن خواهد داشت چرا که طبق اعلام سایت ترانسفر مارکت، او اکنون تنها ۲ میلیون یورو ارزش دارد و دستیابی به چنین قیمتی هم آسان نخواهد بود.
البته باشگاه بلژیکی در سال ۲۰۱۸ قلی‌زاده را با قراردادی ۳۰۰ هزار یورویی به خدمت گرفت و او در این چند سال در ۱۴۳ بازی، ۲۳ گل به ثمر رسانده و ۲۶ پاس گل داده است.
 

محاکمه داور اماراتی توسط مجیدی همچنان ادامه دارد
آغاز نیم فصل دوم رقابت‌های ادنوک لیگ امارات برای فرهاد مجیدی و تیمش خوش‌یمن نبود. در شرایطی که اتحادکلبا تا دقیقه 80 با نتیجه 2 بر صفر از حریفش پیش بود، به‌دلیل 2 خطای پنالتی که عبدالعزیز حمد مرتکب شد، این دیدار با تساوی 2 – 2 به پایان رسید.
واکنش تند فرهاد به داوری دیدار تیمش، به سوژه رسانه‌های اماراتی تبدیل شد. روزنامه البیان با تیتر «البطائح گره را باز می‌کند و یک پنالتی باعث عصبانیت سرمربی کلبا می‌شود» نوشت: دومین ضربه پنالتی البطائح، باعث عصبانیت فرهاد مجیدی سرمربی کلبا شد
 الخلیج نیز در مطلبی، صحبت‌های فرهاد را به تیتر خود اختصاص داده و نقل قول او را منتشر کرده است. جایی که سرمربی ایرانی کلبا گفت: «آیا قوانین فوتبال بدون اطلاع ما تغییر کرده است؟»
الخلیج در این خصوص نوشت: نشانه‌های ناراحتی و عصبانیت در ظاهر و چهره فرهاد مجیدی مربی ایرانی تیم اتحاد کلبا‌ مشخص بود.
او با اعتراض به پنالتی دوم پرسید: آیا فناوری به‌نام VAR وجود ندارد؟ چرا داور برای تصحیح تصمیمش، به آن مراجعه نکرد؟ همچنین سؤال این است که آیا قوانین جدیدی در فوتبال وجود دارد که ما آنها را نمی‌دانیم؟
 


Page Generated in 0.0048 sec