printlogo


کد خبر: 265698تاریخ: 1401/11/11 00:00
حسین‌زاده:
شارلروا با پیشنهاد زمستانی اتحاد کلبا و استقلال مخالفت کرد



امیرحسین حسین‌زاده یکی از لژیونرهای جدید فوتبال ایران است که بعد از درخشش فصل گذشته و نقش پررنگش در قهرمانی استقلال راهی شارلروا شد.
حسین‌زاده که به ندرت مصاحبه می‌کند، در صحبت‌های تازه‌اش گفته که از انتقال به فوتبال اروپا خوشحال است: «رفتن من به اروپا زود که نبود هیچ، دیر هم بود. چون رده سنی بازیکنان جوان در فوتبال اروپا ۱۶تا ۱۷ سال است. راستش را بخواهید لژیونر شدم تا شانس خودم را برای حضور در جام‌ جهانی بیشتر کنم که متأسفانه این اتفاق هم رخ نداد، اما اگر ۱۰۰ بار دیگر هم به عقب برگردم باز هم فوتبال اروپا را انتخاب می‌کنم. البته تغییر سرمربی تیم ملی هم کار را خراب کرد.»
او درباره دلایل قهرمانی بدون شکست استقلال در لیگ بیست و یکم گفت: «استقلال با هدایت فرهاد مجیدی یک‌دست و بی‌نقص بود. تمامی نفرات تیم از کادر فنی تا بازیکنان همگی پشت هم بودند، هیچ‌کس خودش را از دیگری بالاتر نمی‌دانست. بعید می‌دانم حالا حالاها تیمی بتواند به این رکورد ارزشمند دست پیدا کند.»
حسین‌زاده وضعیت فعلی آبی‌پوشان را هم خوب دانست و گفت: «استقلال به‌جز یکی، دو بازی نتایج نسبتاً خوبی کسب کرده و نمایش تیمی قابل قبولی هم داشته است. البته در فوتبال خیلی هم عجیب نیست که گاهی یک تیم به دلایل مختلف با بحران روبه‌رو شود، توپ‌هایش به گل تبدیل نشده و یک بازی برده را مساوی کند، اما به‌نظرم استقلال با توجه به بازیکنان کلیدی و تأثیرگذاری که دارد به‌خوبی می‌تواند امتیازات از دست رفته را جبران کرده و خودش را در کورس قهرمانی نگه دارد.»
او درباره عملکردش در شارلروا هم گفت: «اگرچه اوایل حضورم در شارلروا برای صدور کارت بازی‌ام به مشکل خوردم، اما خدا را شکر توانستم در اولین تجربه حضورم در یک تیم خارجی عملکرد قابل قبولی را به نمایش بگذارم و بعد از چند بازی برای تیمم
گلزنی کنم.»
حسین‌زاده شایعه پیشنهاد اتحاد کلبا و بازگشت به فوتبال ایران در نیم‌فصل را هم تأیید کرد و گفت: «در ابتدای فصل شارلروا را برای ادامه فعالیت حرفه‌ای انتخاب کردم، اما پس از مدتی با توجه به صحبت‌هایی که مطرح شد تصمیم گرفتم دوباره شاگرد آقا فرهاد شوم. حتی باشگاه اتحاد هم درخواست رسمی جذب من را ارسال کرد، اما متأسفانه شارلروا با آن موافقت نکرد. همچنین با توجه به شرایط سختم در اینجا تصمیم داشتم دوباره به ایران بازگردم و کنار خانواده‌ام به فوتبال ادامه دهم. از چند باشگاه لیگ برتری مخصوصاً استقلال با مدیربرنامه‌هایم صحبت‌هایی انجام شد، اما باشگاه با انتقالم موافقت نکرد، در حال حاضر هم بعید می‌دانم این اتفاق حالا حالاها رخ بدهد.»
 


Page Generated in 0.0055 sec