printlogo


کد خبر: 265688تاریخ: 1401/11/11 00:00
خبر

بازی تدارکاتی زنیت و سپاهان در اصفهان
بورمیستروف، سرکنسول‌ کشور روسیه در دیدار با جواد محمدی، مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان وعده بازی تدارکاتی خوبی را به سپاهانی داد: «خوشبختانه نشست بسیار مفیدی به میزبانی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان در راستای توسعه دیپلماسی ورزشی برگزار شد.
در آینده نزدیک تیم فوتبال زنیت روسیه در اصفهان به مصاف تیم فوتبال فولادمبارکه سپاهان خواهد رفت که این رویداد مهمی برای دو کشور محسوب می‌شود و جا دارد از کسانی که در راستای برگزاری این بازی دوستانه تلاش کردند، تشکر کنم. بازی تدارکاتی تیم‌های فوتبال فولادمبارکه سپاهان و زنیت روسیه نمونه‌ای بارز از همکاری و دیپلماسی ورزشی بین دو کشور همسایه و دوست خواهد بود.»


دروازه‌بان پیکان دست به عصا شد
یکی از مشکلاتی که پیکان در هفته‌های گذشته با آن دست به گریبان بوده، به مصدومیت بازیکنان برمی‌گردد.
در هفته‌های گذشته، مجتبی حسینی بازیکنان زیادی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشته و این روند ادامه‌دار خواهد بود.
یکی از بازیکنان مصدوم پیکان محمد ناصری، دروازه‌بان باتجربه این تیم است. ناصری که سابقه بازی در تیم‌های مختلف لیگ برتر از جمله استقلال را دارد، طی دو فصل گذشته در پیکان نمایش‌های نسبتاً خوبی داشته است.
او در جریان تمرینات پیکان اما دچار مصدومیتی شدید از ناحیه مچ پا شده و به همین خاطر در بازی با مس کرمان هم غایب بود. ناصری در تمرین امروز پیکان با عصا حضور یافت و زیر نظر پزشکان باشگاه به مداوای پای خود پرداخت.
 ناصری در شرایطی دیروز عصا به دست گرفت که ماجرای عصا به دست شدن سیدحسین حسینی دروازه‌بان استقلال در روزهای گذشته خبرساز شده بود. حالا این دروازه‌بان در تلاش است تا هرچه سریع‌تر با بهبودی نسبی به تمرینات برگردد و در کنار رشید مظاهری و سایر دروازه‌بان‌ها کار خود را جلو ببرد.


مدافع تراکتور در انتظار تأیید پزشک
سید محمد حسینی مدافع تراکتور در بازی برابر ذوب‌آهن از ناحیه سر آسیب دید و راهی بیمارستان شد. شرایط عمومی حسینی خوب است ولی این بازیکن هنوز در تمرینات تراکتور شرکت نمی‌کند.
او در انتظار تأیید پزشک متخصص مغز و اعصاب است تا مجوز حضور در تمرینات گروهی تراکتور را دریافت کند ولی احتمال حضور حسینی در دیدار روز چهارشنبه با فولاد کم است. محمد عباس‌زاده هم تمرینات خود را با تراکتور آغاز کرده ولی شانس زیادی برای حضور در بازی با فولاد نخواهد داشت.

 


Page Generated in 0.0043 sec