printlogo


کد خبر: 265680تاریخ: 1401/11/11 00:00
بازیکنان آلومینیوم اراک نگران داور بازی با پرسپولیس
جبران پنالتی نگرفته مقابل فولاد



محسن ذاکری
روزنامه‌نگار
بعد از شکست پرسپولیس مقابل فولاد و بخصوص اعتراض این باشگاه به عملکرد داور بازی حالا به خودی خود حساسیت بازی با آلومینیوم اراک دو‌چندان شده است. البته اراکی‌ها هم نسبت به داوری بازی تیم‌شان مقابل صنعت نفت معترض هستند. آنها در شرایطی موفق شدند به پیروزی پُر گل سه بر یک در دیدار اخیرش مقابل صنعت نفت دست پیدا کنند که تک‌گل آبادانی‌ها در شرایط هند و ضربه میثم تهی‌دست با دست به ثمر رسید و همین مسأله به‌شدت مورد اعتراض اراکی‌ها بود. باشگاه آلومینیوم اراک علاوه بر اینکه نسبت به اعلام پنالتی صنعت نفت و بویژه صحنه گل این تیم به‌خاطر عدم گرفتن خطای هند معترض بود که طی دو دیدار پیش از آن هم نسبت به داوری‌ها گلایه داشت. آنها در دو، سه هفته اخیر با انتشار تصاویری که البته اشتباهات به تأیید کارشناسان داوری هم رسید، اعتقاد داشتند تک‌گل برتری فولاد خوزستان مقابل این تیم در موقعیت آفساید به ثمر رسیده و همچنین پنالتی منجر به یک‌امتیاز تیم هوادار هم نادرست و بیرون از محوطه جریمه بوده و داوران دچار اشتباه شده‌اند. تکرار این اتفاقات و مردود نشدن گل صنعت نفت که با دست زده شد، کاری کرده تا مسئولان باشگاه آلومینیوم اراک طی مکاتبه و تماس با مدیران مربوطه به سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال، نگرانی خود را از دیدار حساس پیش رو در هفته هجدهم لیگ برتر مقابل پرسپولیس اعلام کنند.
اما از آن طرف هم قرمزهای پایتخت انتظار دارند که در بازی با آلومینیوم شاهد اشتباهات تکراری داوران نباشند. همین درخواست باعث نگرانی شاگردان مهدی رحمتی شده است. آنها از روز پیش مصاحبه‌هایی را در این خصوص داشته و انتظار قضاوت بدون دردسری دارند. وحید محمدزاده مدافع تیم فوتبال آلومینیوم اراک می‌گوید: «بدون شک پرسپولیس یکی از بهترین و باکیفیت‌ترین تیم‌های ایران در چند سال گذشته بوده است. قطعاً بازی سختی در پیش خواهیم داشت. آنها بعد از شکست در بازی قبلی می‌خواهند در ورزشگاه آزادی و مقابل هواداران‌شان سه امتیاز را بگیرند و این کار ما را سخت می‌کند، ولی آلومینیوم اراک نشان داده است که همیشه مقابل تیم‌های بزرگ نمایش خوبی دارد. ما به تهران می‌آییم تا بتوانیم برابر پرسپولیس امتیاز بگیریم و فقط امیدوارم با توجه به اینکه پرسپولیسی‌ها در بازی قبلی از لحاظ داوری ضرر کردند، داور بازی ما با پرسپولیس تحت تأثیر اتفاقات دیدار با فولاد قرار نگیرد. تمام هدف ما این است که در این بازی فوتبال خوبی را به نمایش گذاشته و از حریف امتیاز بگیریم.»
به احتمال بسیار زیاد تا روز بازی مصاحبه‌هایی از این دست را شاهد خواهیم بود. شاید اراکی‌ها حق دارند که نگران باشند یا حتی پرسپولیسی‌ها، اما بدون شک ادامه این شرایط کار را برای داور بازی (هر کسی باشد) خیلی سخت می‌کند و تمام سوت‌ها و تصمیماتش را زیر ذره‌بین
خواهد برد.
 


Page Generated in 0.0053 sec