printlogo


کد خبر: 265674تاریخ: 1401/11/11 00:00
انتقاد از گالتیه به خاطر استفاده همزمان از مسی نیمار و امباپه

دانیل ریولو، روزنامه‌نگار فرانسوی، پس از تساوی پاری‌سن‌ژرمن در هفته بیستم لوشامپیونا برابر تیم رمس، به مثلث تهاجمی پرآوازه PSG شامل لیونل مسی، نیمار و کیلیان امباپه انتقاد کرد. شاگردان کریستوف گالتیه یکشنبه شب در پارک دو پرنس بازی یک بر صفر برده را در دقیقه 6+90 با تساوی 1-1 عوض کردند.
نیمار در دقیقه 51 بازی پاریسی‌ها را پیش انداخت اما اخراج مارکو وراتی کار را برای تیم میزبان سخت کرد. پاری‌سن‌ژرمن 10 نفره توانست برتری یک گله خود را در بیشتر دقایق نیمه دوم حفظ کند اما در نهایت گل تساوی را در زمانی از مسابقه که دیگر فرصت جبران نبود دریافت کرد. این اتفاق توسط فلورین بالوگون، بازیکن قرضی آرسنال، در ثانیه‌های پایانی بازی رخ داد. با این تساوی ناامید کننده پاری‌سن‌ژرمن همچنان در صدر جدول است اما حاشیه امنیتش در صدر جدول لیگ یک کاهش یافت.
ریولو پس از پایان بازی از مثلث خط حمله پاریسی‌ها به عنوان یک منطقه مشکل‌ساز برای تیم پایتخت‌نشین یاد کرد. این روزنامه‌نگار فرانسوی معتقد است که قرار دادن همزمان مسی، نیمار و امباپه در یک ترکیب غیرممکن است. او به رادیو مونت‌کارلوی فرانسه گفت: «هیچ مربی‌ای در دنیا نمی‌تواند با هم این سه بازیکن را در خط حمله تیمش قرار دهد. این غیرممکن است.»
شاگردان کریستوف گالتیه از 4 بازی قبلی خود در لیگ فقط یک برد کسب کرده‌اند. این بدان معناست که آنها تنها چهار امتیاز از 12 امتیاز ممکن را در این مقطع کسب کرده‌اند. پاری سن ژرمن اگرچه همچنان در صدر جدول لوشامپیونا قرار دارد اما تنها سه امتیاز از لانس رده دومی بالاتر است.
با وجود انتقاد ریولو از مسی، نیمار و امباپه، این سه بازیکن در این فصل فرم خوبی داشتند. این مثلث هجومی همچنین در جام جهانی فوتبال 2022 قطر برای کشورهای خود نقش‌آفرینی کردند. مسی آرژانتینی 13 بار در 22 بازی‌اش در تمام رقابت‌ها برای پاریسی‌ها گل زده است. او همچنین تاکنون 14 پاس گل برای هم‌تیمی‌هایش داده است. نیمار برزیلی هم در 25 بازی در تمام رقابت‌ها برای پاریسی‌ها 17 گل به ثمر رسانده است. با این حال، گل او در برابر رمس، اولین گل او در لیگ یک پس از تقریباً سه ماه بود. در همین حال امباپه فرانسوی هم 25 گل به ثمر رسانده و 6 پاس گل ثبت کرده است.


Page Generated in 0.0049 sec